Achizitie publica - Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om,
Detaliu pentru invitatia numarul 348578
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348578/14.06.2013
Denumire contract: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHORCod fiscal: 4348769, Adresa: STR. ION BOGDAN NR.37, Oradea, Telefon: +40 0259266141, Fax: +40 0259252872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION BOGDAN NR.37, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 0259266141, fax: +40 0259452872, persoana de contact: Ionela Szalo Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION BOGDAN NR.37, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 0259266141, fax: +40 0259452872, persoana de contact: Ionela Szalo Muresan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sanitar Veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli deinregistrare in CSVA DRAGESTI si VIISOARA.Optiuni: Se opteaza pentru suplimentarea in baza art. 6, al. 3 din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 104.6 - 312, 418.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea fara TVA a loturilor ofertate. 781, 04 lei (Aceasta este valoarea cumulata a garantiilor pentru toate loturile.Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante. Valoarea acesteia se calculeaza in functie de valoarea estimata a loturilor ofertate (anexa B-loturi), perioada de valabilitate a acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu a valabilitatii ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele mentionate la art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Contul de garantii al DSVSA Bihor nr. RO38TREZ0765005XXX000144.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care devine anexa la contractLa casieria unitatii suma in numerar
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006(Atat ca P.F cat si P.J.) Incadrarea insituatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din ptrocedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR- 5;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (Atat ca P.F cat si P.J.)Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din ptrocedura aplicata pentru atribuireacontractului.-FORMULAR- 6;3.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatoruleconomic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Atatca P.F cat si P.J.)4.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiilede plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Atat ca P.F catsi P.J.);5.PrezentareaCertificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.(Inclusiv in cazul uneiasocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) FORMULAR- 7;6.Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privindneancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. .(atat din partea subcontractantului catsi de tertul sustinator daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie sunt urmatoarele: DIRECTOR EXECUTIV -DR. REMUS OVIDIU MOTOC, SEF SERVICIU ECONOMIC SI ADMINISTRATIV -EC. ANCA NAGY, CONSILIER JURIDIC-DEAC ANDREEA, CONSILIER RUSU FLOARE-VIZA CFP, COMPARTIMENT I.A.P.A.-CONSILIER SZALO MURESAN IONELA, SEF SERVICIU Laborator-DR. POP SIMONA, FLORUTA OCTAVIAN-DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT, AUREL INDRIE-SEF SERVICIU DANATATE ANIMALA7.Cazier fiscal (atat ca P.F. cat sic a P.J.)Document semnat , stampilat si inregistrat valabil la dat depunerii ofertelor (original sau copielegalizata);8.Cazier judiciar (atat ca P.F. cat sic a P.J.)Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/I al/I operatorului economic.Cazier juridicpentru persoana imputernicita (daca este cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate)echivalente inconditiile art.182 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.9.Certificate de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent FORMULAR 9.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampilaofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate(CAEN activitati veterinare)precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment .2.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru P.J.).Document original sau copie lizibila semnat si stampilatpentru?conform cu originalul??, de catre reprezentantul legal al persoanei juridice;3.Certificat de inregistrare in registrul unic al cabinetelormedical-veterinare , conform art.31, lit.b din Legea 160/1998 republicata(pentru P.F./P.j.)Document in copie legalizata sau o copie lizibilasemnata si stampilata pentru??conform cu originalul??.Adevarinta de la CMV prin care medicul veterinar sa faca dovada ca nu are atestatulsuspendat , are cotizatia platita la zi, precum si faptul ca in ultimele 12 luni nu a fost sanctionat de catre Comisia de Deontologie a CMV.PENTRU PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE: 4.Documente edificatoare (traduse si legalizate)care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.5.Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare siobiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitateCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.7 informatii privind subcontractantii/asociatii(INFORMATIIPRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORULECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE, Cerinta nr.6 Document constatator privind indeplinirea obligatiilorcontractuale si calitatea serviciilor prestate pe baza de contract in aniiprecedenti (1-10 ani), precum si eventualele prejudicii, emis in conformitatecu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006., Cerinta nr.5 Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertantulcunoaste modul de operare a computerului., Cerinta nr.4 Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamenteultehnic de comunicate, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe carecandidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinireacontractului., Cerinta nr.3 Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca laelaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii , care sunt la nivel national, precum si ca le varespecta peparcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt invigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectiamuncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme PS, Cerinta nr.2 Diploma /adeverinta de absolvent al unei facultati de medicinaveterinara acreditate;, Cerinta nr.1 Atestatul de libera practica Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii , pentrusecuritatea si sanatatea muncii si protectia mediului/.Declaratie pe proprie raspundere ca se angajeaza in cazul in care estedeclarat castigator sa implementeze un astfel desistem.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Dovada detinerii spatiului
15
Descriere: Componenta tehnica
Personal de specialitate
25
Descriere:
Dotare minima
5
Descriere: Dovada detinerii dotarii minime obligatorii se va face cu documente justificative ?facturi, act de vanzarecumparare,
Experienta profesionala
10
Descriere:
Detinerea de mijloace
5
Descriere: Dovada detinerii dotarii minime obligatorii se va face cu documente justificative ?facturi, act de vanzarecumparare,
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 15:54