Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord - cadru de servicii sanitar veterinare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Stelnica


Detaliu pentru invitatia numarul 319690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR IALOMITA
Numar invitatie: 319690/24.01.2012
Denumire contract: Acord - cadru de servicii sanitar veterinare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Stelnica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR IALOMITACod fiscal: 4231652, Adresa: STR. LACULUI, NR. 12, Slobozia, Telefon: 0243/232069, Fax: 0243/232079
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LACULUI, NR. 12, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, telefon: +04 243232069, fax: +04 243/32079, persoana de contact: ADRIANA POPI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord - cadru de servicii sanitar veterinare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Stelnica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Stelnica
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 941.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se va constitui prin virament bancar sau printr-un document de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara, valabila pana la 90 zile de la data licitatiei , (scanat in format pdf pentru depunere online in SEAP)in cuantumul :1% din valoarea estimata conform art. 278?1 din OUG 34/2006 . Cuantumul garantiei pentru participare este de: 1. 1.309, 41 ron- Garantia de participareOfertantii vor depune in mod obligatoriu garantie de participare in conformitate cu prevederile art. 43^1 alin. 2 din ORDONANTA DE URGENTA nr. 76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii . Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un document de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie. Garantia de paricipare va avea o valabilitate de 90 de zileContul in care se va vira garantia de participare este RO65TREZ3915005XXX000110 deschis la Trezoreria Slobozia, jud. Ialomita, beneficiar Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Ialomita, cod fiscal 4231652
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A. Neconstituirea garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta clauza de reziliere pentru acordul cadru.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 18), constituita la data semnarii acordului cadru sau sub oricare alta forma prevazuta in art. 90 si art.86 alin. (2-4) din Hotararea de Guvernnr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 12.01.2012, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 12.01.2012, Declaratii privind calitatea departicipant laprocedura, Cazier fiscal, Cazier judiciar, Certificat de participare la licitatii cu ofertaindependenta Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camerade Comert si Industrie Teritoriala din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (Activitatea principala sacuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare )Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului(pentru P.J), Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Art. 184 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Fisa de identificare financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestatul de libera practica, Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;, Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului., Informatii privind subcontractantii / asociatii(informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze) Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului v a asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
factori tehnici
60
Descriere: spatiu, domiciliu, dotare, experienta, autoturism
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer