Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord ? cadru - furnizare cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 347530
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Numar invitatie: 347530/28.05.2013
Denumire contract: Acord ? cadru -furnizare cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIUCod fiscal: 4406258, Adresa: Calea Dumbravii 17, Sibiu, Telefon: +40 0269218176, Fax: +40 0269218315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Calea Dumbravii 17, Sibiu, Romania, cod postal: 550324, telefon: +40 0269218176, fax: +40 0269218315, cam 108 (Registratura)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Calea Dumbravii 17, Sibiu, Romania, cod postal: 550324, telefon: +40 0269218176, fax: +40 0269218315, cam 111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord ? cadru -furnizare cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie furnizare cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare conform caietului de sarcini in functie de necesitatile concrete ale autoritatii contractante conform caietului . Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de :270.204, 04 RON fara TVA
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 830.84 - 529, 489.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare.Cuantumul garantiei de participare: 10.500 lei Data la care se va efectua echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, incepand cu termenul limita de depunere a ofertei.1.Garantia de participare la licitatie se va prezenta la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, in original.c) Virament bancar in contul autoritatii contractanteRO11TREZ5765005XXX000185 deschis la Trezoreria Sibiu . Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante ( in copie conform cu originalul sau in original) . Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Formularul nr. 1A.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.-Garantia de buna executie se va constitui in cuantum , de 5% din valoarea fara TVA a contractului.- Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 din H.G. 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul nr.2 A)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1). Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2 ). Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d , daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la procedura ? (Formularul nr. 3). Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Cerintanr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Grigore Popescu- Director Executiv, Bara Elena ?Trezorier Sef, Stefan Opris - Director executiv adjunct al activitatii de inspectie fiscala, Ioan Avrigeanu - Director executiv adjunctAVS, Angela Turcanu - Sef Birou Financiar Contabilitate , Pribeagu Florentina- Consilier Superior Compartiment Achizitii Publice, Comsa Ioan- Sef Serviciu Arhiva, Gestiune Formulare, Stroia Ilie Sef Servici Juridic, Ursu Carmen Cristina ? Sef Birou A.C.C.C.T Sibiu, Tileaga Camelia Marioara- Consilier Superior- Birou Financiar Contabilitate, Investitii si Buget Propriu, Buzatu Mihaela- Sef Birou I.V.A T.L. , Cristea Bogdan Ioan ? Referent Compartiment Intern de Prevenire si Protectie, Colesan Constantin- Sef Serviciu Tehnologia Informatiei, Florea Viorel Florin- Sef Serviciu Tehnologia Informatieidin cadrul D.G.F.P. al judetului Sibiu (Formularul nr. 4) Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant(dupa caz).Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? (Formularul nr. 5)Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 7Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 8Daca este cazul: Peroanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizaata in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizatasau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certficatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri globala a ofertantuluipe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu500.000 lei.In cazul asocierilor, conditia se considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2In conformitate cu prevederile art. 188 alin1, lit.e din OUG 34/2006 mostrele pot fi solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit.d) din OUG 34/2006Pentru stabilirea conformitatii produselor ofertate cu cerintele caietului de sarcini, ofertantii vor prezenta cate o mostra , din fiecare produs ofertat pana la data limita de depunere a ofertei.Acestea vor fi insotite de un proces-verbal de predare-primire, semnat de reprezentantii legali ai ofertantului si stampilat. Dupa semnarea contractului de achizitie publicacu ofertantul declarat castigator, mostrele vor fi restituite operatorilor economici participanti la procedura la cerere, prin grija acestora si mijloacele proprii, pe baza de proces-verbal., Cerinta nr. 1Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., continand valori, perioade, beneficiari. Standarde de asigurare a calitatii.Implementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentSe va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita dedepunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer