Achizitie publica - Acord ? cadru de ,, Achizitie cartuse pentru imprimante si copiatoare?
Detaliu pentru invitatia numarul 351185
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351185/26.07.2013
Denumire contract: Acord ? cadrude , , Achizitie cartuse pentru imprimante si copiatoare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE PRAHOVACod fiscal: RO 2844936, Adresa: PLOIESTI, STR. AUREL VLAICU NR.22, Ploiesti, Telefon: 0740224005, Fax: 0244593906
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul DGFP-Prahova , Ploiesti, str . Aurel Vlaicu nr.22, regiatratura generala, Romania, cod postal: 100023, telefon: +40 756028538, fax: +40 244593906, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice -Camelia NEACSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGFP-Prahova , camera 107 , str. Aurel Vlaicu nr.22, Ploiesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord ? cadrude , , Achizitie cartuse pentru imprimante si copiatoare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este furnizarea de cartuse pentru imprimante si copiatoare conform caietului de sarcini in functie de necesitatile DGFP-PH .Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru este de 30000, 00 lei
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 - 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4 800, 00 lei- 2% din valoarea estimata a contractului- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor;
- Forma de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11 ) , ordin de plata in contul autoritatii contractante sau instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate de asigurari Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL siatasata la coletul cu oferta.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.Cont de virament pentru garantia de participare: RO 98 TREZ 5215005 XXX 000089, Trezoreria PloiestiIn cazul in care ofertantul depunecontestatiein cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestataruluidin garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata cf.Art .278^1 din OUG 34/2006Garantia de participare se va retine (art.87 , alin(1)lit.a) si c)din HGR925/2006 siOUG 34/2006 daca : ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta a fost stabilita castigatoare iar ofertantul refuza sa semneze acordul in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se restituie cf art.88 alin (2), (3)si (4) din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 5Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz)Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cuFormularul nr. 5A Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 SI d, daca este cazulCerinta nr. 3CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletaFormularul nr.4Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiilede plata catre bugetul de stat consolidatModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul de stat consolidat , eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice( in original, copie legalizata sau, , conform cu originalul ? )Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiilede plata catre bugetul localModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul local , eliberat de primaria locala( in original, copie legalizata sau, , conform cu originalul ? )Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data depunerii ofertelor catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinseCerinta nr. 6Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinO.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functie de decizie din cadrul DGFP-Prahova: -Director Executiv ?Daniel Cristian PETRE-Sef Serv.Financiar Contabilitate si Buget Propriu - Irina DATCU-Sef Serv.Juridic -Marius GEORGESCU-Coordonator Comp.Achizitii Publice- Camelia NEACSU-Insp. Comp.Achizitii Publice-Iulia GHEORGHE-Insp. Serv.Financiar Contabilitate si Buget Propriu ?Alina SAVU Insp.Serv.FinanciarContabilitate si Buget Propriu ?Gabriela TIMARU-Consilier Comp.Achizitii Publice -Anca Liana MUDREACModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul vacompletaFormularul nr.6 Cerinta nr. 1Certificate constatatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoanele fizice/ juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie certificata pe proprie raspundere pt.conformitate cu originalul) , ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale, la data limita de de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice / juridicestraine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident(traducere legalizata in limba romana).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1ISO 9001/2001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 10:52