Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE


Detaliu pentru invitatia numarul 338724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Numar invitatie: 338724/02.11.2012
Denumire contract: ACORDCADRUFURNIZAREPNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGESCod fiscal: 4469183, Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti, Telefon: +40 248607000-20141, Fax: +40 248607000-20141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORDCADRUFURNIZAREPNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea pneurilor profil vara si profil iarna cu caracteristicile tehnice minimale prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie totala 44 loturi: 3.946, 60 lei. Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot se gaseste in Anexa B - Informatii privind loturile.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului 11 din sectiunea formulare. Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi scanat si atasat in SEAP, iar originalul va fi transmis/depus la sediul I.P.J. Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr. 45, Compartiment marketing si achizitii pana la termenul limita de depunere a ofertelor in SEAP.Se poate constitui si prin virament bancar, caz in care se va prezenta ordinul de plata, cu confirmare de la banca, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO21TREZ0465005XXX000176, deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4469183.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru sume in cuantumul prevazut de art.278^1 din OUG nr.34/2006.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 1, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).2. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 2, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 3, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonantadeurgentanr. 34 / 2006, cumodificarilesicompletarileulterioare, atrageexcludereadin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.5. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, completat in conformitate cu modelul - Formularul 4, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 5 si lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta in privinta organizarii, derularii si finalizarii prezentei proceduri sunt: Seful Inspectoratului: Cms.sef de politie Nicolae Dumitru, Adjunctii Sefului Inspectoratului: Cms.sef de politie Ionitescu Petre, Cms.sef de politie Ispir Ionel, Contabil sef: Cms.sef de politie Miu Constantin Adrian, Comp. Juridic: Cms.sef de politie Pirvu Laura, Insp.pr.de politie Miroiu Mihaela; Comisia de evaluare: Sef Serviciu Logistic-Cms.sef de politie Radu Stefan, Serviciul Financiar-Cms.de politie Lia Roxana Monica, Comp. Achizitii-Scms.de politie Stanciulescu Adriana, Compartiment Auto-Sinsp.de politie Neamu Madalin, Ag. Sef principal Tintatu Comanescu Gheorghe, Membrii supleanti: PC Dogaru Mariana, Ag.pr.de politie Sandu Marian.* In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.** Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).*** Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7 vor fi prezentate de fiecare Ofertant.**** Documentele solicitate la punctele 1, 2, 3 si 7 vor fi prezentate si de catre fiecare Ofertant asociat, Subcontractant, Tert sustinator. 1. Persoane juridice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertei (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertei).Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii.Persoane fizice romane: autorizatie de functionare.2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale.- Nu se solicita niveluri minime ale indicatorilor financiari.- Se va completa Formularul 6 din sectiunea Formulare.- In cazul asocierii, documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii - daca este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei cereri scrise.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer