Achizitie publica - Acord ? cadru de furnizare electrozi, vergele pentru sudura si materiale pentru sudare.
Detaliu pentru invitatia numarul 321420
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321420/06.03.2012
Denumire contract: Acord ? cadru de furnizare electrozi, vergele pentru sudura si materiale pentru sudare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Mihaela Timisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr.20, jud. HD, cladirea administrativa, etaj II. Pot participa la sedinta reprezentanti legali/ imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord ? cadru de furnizare electrozi, vergele pentru sudura si materiale pentru sudare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare: electrozi , vergele de sudura si materiale de sudura.
II.1.6) CPV: 31711140-6 - Electrozi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 905 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-3202lei, lot2-86lei, lot3-285lei, cel putin valab of (90zile), art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006;art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani/numerar pt lot 2 si 3.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei;
-art.278, 1-OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contest-lot1-1601, 30lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari ;Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Lista va fi insotitade cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care beneficiari saconfirme furnizareade produse similare. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor.Pentru Lot I: Cerinta minima de calificare: este prezentarea cel putin a unui document/contract/ proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare minima sa fie de 160.000 lei.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pe site-urile lor oficiale., Cerinta nr. 2-Informatii privind subcontractantii: Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului (daca este cazul)., Cerinta nr. 3-Informatii privind asocierea: Se va prezenta in original, Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie, semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului. Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistemde management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din fisierele atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 15:25