Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord ? cadru de furnizare mijloace de transport speciale, propulsate electric


Detaliu pentru invitatia numarul 337484
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Numar invitatie: 337484/16.10.2012
Denumire contract: Acord ? cadru de furnizare mijloace de transport speciale, propulsate electric
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord ? cadru de furnizare mijloace de transport speciale, propulsate electric
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare mijloace de transport speciale, propulsate electric
II.1.6) CPV: 34144900-7 - Vehicule electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 4.500, 00 lei. Pentru IMM-uri se poate constitui in cuantum de 50%. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin.(1)si(5)din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la ATCPMB. Valabilitate: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Constituirea garantiei de participare se va dovedi in conformitate cu prevederile art. 18 din HG nr. 1660/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul doveditor se va prezenta, in original, la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se constituie numai in lei. In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. IMM-urile pot constitui 50% din cuantumul solicitat. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui la semnarea fiecarui contract subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Prezentare Certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.1 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 2: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG 34/2006. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.2 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 3: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006.Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.3 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 4: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OuG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Ariton Ionita, Scrieciu Liviu; Raileanu Ivan; Vasile Bogdan; Stefan Cristina; Ghica Marian; Dumitru Marian; Bejan Marius; Oancea Silviu, Ionel Domuta. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.4 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 5: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.5 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 6: Prezentare Fisa de informatii generale. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.6 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 7.Prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si a contributiei la bugetul asigurarilor sociale de stat.Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare Certificat constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice , prin unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente catre bugetul de stat, precum si catre bugetul asigurarilor sociale de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*Observatie: Nu vor fi considerate datorii catre bugetele componente ale bugetului consolidat de stat, sumele pentru care se prezinta documente oficiale, emise de autoritatile competente, pentru acordarea de reesalonari, derogari, amanari sau inlesniri la plata.Cerinta 8: Prezentare dovezi privind incadrarea in IMM. (daca este cazul). Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare dovezi solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie si doreste sa beneficieze de facilitatile legale).*Observatie: (1) In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia personala se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului.(2) Daca este cazul, documentele solicitate la cerintele 2 si 3 vor fi depuse si de catre tertul sustinator.(3) Daca este cazul, documentele solicitate la cerinta 4 vor fi depuse atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.*Observatie: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantii sai legali, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantii trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.*Observatie: Persoanele juridice/fizice straine vor depune documente echivalente celor solicitate de autoritatea contractanta operatorilor economici romani (care se emit doar de autoritatile romane), in conformitate cu prevederile legale din tara in care sunt rezidente. Acolo unde aceste documente nu au echivalent, este suficienta completarea declaratiilor prezentate ca model in Documentatia de atribuire. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate.*Observatie: (1) Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta va solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.*Observatie: (1) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.(2) Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.(3) In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.(4) In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta 1: Prezentare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului. Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.Cerinta 2 (valabila numai pentru persoane fizice): Prezentare Autorizatie de functionare. Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare Autorizatie de functionare. Documentul trebuie sa fie in termen de valabilitate.Cerinta 3 (valabila numai pentru persoane juridice straine): Prezentare documente oficiale care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare profesionala. Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare documente oficiale relevante care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara in care operatorul economic este rezident. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate.Observatie: In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer