Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord- cadru de furnizare preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 348628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Numar invitatie: 348628/14.06.2013
Denumire contract: Acord- cadru de furnizare preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 nr.14, Arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257210055, fax: +40 257210055, persoana de contact: secretariat camera 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: directia generala de aistenta sociala si protectia copilului arad, str.1 decembrie 1918 nr.14, compartiment achizitii publice camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord- cadru de furnizare preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadrude furnizare PREPARATE DIN CARNE Cabanos; carnat picant; carnat afumat; carnat proaspat; crenvusti porc; jambon afumat; jambon crud; parizer de porc; parizer de pui; pasta mici; polonez; salam de porc; salam de sunca taranesc; salam de sunca; sunca presata
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 597 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4231.94 ron.Valab.garantiei de participare: 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 10) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-OP sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiei de participare nr. RO59TREZ0215006XXX010304 deschis la Trez.Mun.Arad. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa atasata la oferta care va fi depusa la sediul DGASPC ARAD str. 1 Decembrie 1918, nr.14, secretariat camera 3. garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor, iar dovada constituirii se poate prezenta pana cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia CNSC este de a respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1 % din aceasta valoare, in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. a) din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalentul lei/euro: curs BNR la data publicarii anunt de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului subsecvent.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre conducerea executiva: Dr Edita Iuhasz ?director generalInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ec. Viorica Iancu ? compartiment achizitii publiceEc. Diana Jurca ? compartiment achizitii publiceAlexandru Iuhasz - juristSmolar Letitia ? contabilitateLavinia Flutur - inspectorEc. Valentina Pocola ? sef serviciu contabilitate-salarizareFlorin Popa ? sef serviciu juridicFlorica Bunaciu ? inspectorMatusinka Ludovic - administratorModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant Contabil la 30.06.2012, sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori deaudit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare princare ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara?INFORMATII GENERALE? din care sa rezulte cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?EXPERIENTA SIMILARA? conform art.188 alin.1lit.a) din OUG 34/2006lista cu pricipalele livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prez.unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.in cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posib. Obtinerii unei certificarii/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer