Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord -cadru pentru furnizare zahar


Detaliu pentru invitatia numarul 319682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICA
Numar invitatie: 319682/24.01.2012
Denumire contract: Acord -cadru pentru furnizare zahar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICACod fiscal: 15073094, Adresa: STR. DELFINULUI NR.1, Mangalia, Telefon: 0241752785, Fax: 0241752785
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DELFINULUI NR.1, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 0241752785, fax: +40 0241752785, persoana de contact: SILVIA PETRARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord -cadru pentru furnizare zahar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare zahar pentru: crese, camin batrani, cantina sociala, ajutoare pensionari
II.1.6) CPV: 15831200-4 - Zahar alb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 313 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate: minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Cuantumul garantiei :1603, 13 lei.In cazul I.M.M.-urilor, garantia de participare se constituie in procent de 50%din cuantumul stabilit.Garantia de participare se poate constitui :1. Printr -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr 1 )ori de o societatede asigurari .2.Ordin de plata (cont RO50TREZ2335006XXX000814 ? Trezoreria Mangalia, cod fiscal 15073094;3. Numerar -la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG/925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si laart.278ยน din OUG 34/2006 .In cazul in care garantia constituita estein cuantum de 50%, dar nu este insotita de declaratia de IMM, (Formular nr 3.) oferta va fi respinsa.Documentele se introduc in SEAP
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv T.V.A.;In cazul I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 2.5%din valoarea contractului subsecvent, exclusiv T.V.A .Modul de constituire a garantiei de buna executie :1. Instrument de garantare de buna executie(in original)emis in conditiile legiiin favoarea autoritatii contractante (in conformitate cu Formularul 2.sau2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conform HG 1045/2011).Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.Constituirea garantiei este o obligatie a contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivind eligibilitatea in conformitate cu : Formular nr. 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 conform Formularului 12B.Documentede confirmare solicitate: 2.1. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte indeplinireaobligatiilor exigibile de plata.2.2. Prezentarea Certificatului privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale , din care sa rezulte indeplinireaobligatiilor exigibile de plata.Se va prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului-cadru.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.12A si 12B si a documentelor de confirmare. Aceste cerinte nu sunt solicitate eventualilor subcontractanti.- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere economico /financiara sau tehnico/profesionala din partea unui/unor terti sustinator/sustinatori, acestia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 180 si art. 181 lit a), c1) si d)din OUG 34/2006(modificari aduse de Legea 279/2011 la art 186 alin 2 si 190 alin 2 din OUG 34/2006). .3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin ANRMAP nr. nr.314/12.10.2010? conform Formular 4.4.Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1/OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formularul 13 (in sectiunea Formulare esteAnexa ce cuprinde persoanele cu functie de decizie ).5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform Formularului 12C.Documentele vor fi introduse in SEAP. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - pentru persoane juridice din Romania: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care trebuie sa rezulte ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei;
- nusunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau faliment , lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea, reorganizare judiciara sau faliment.- pentru persoanejuridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta. Documentele vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.- pentru persoane fizice: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare / atestare ori apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentulva fi introdus in SEAP.Note: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta : minim un contract/maxim3(trei) contracte, prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate si a carui/caror cantitate/ cantitati cumulate sa fie de cel putinegala cu cantitateaestimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeazaa se atribuipe durata derularii acordului-cadru. ( respectiv 5625 kg )., 2Cerinta: cel putin un mijloc de transport , propriu, inchiriat sau alta forma de detinere, 3. Cerinta: - Se vor prezenta mostre pentru produsele ofertate, in ambalaje curate , nedeteriorate, care sa corespunda normelor de igiena, si marcate corespunzator (etichetate) cu elemente de identificare prevazute in actele normative (H.G.106/2002 privind etichetarea produselor alimentare , cu completarile si modificarile ulterioare) care sa contina informatii minime referitoare la; denumirea produsului, numele si adresa producatorului, data fabricatiei, termenul de garantie si valabilitate, greutatea neta, conditii de depozitare, etc., Note :
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer