Achizitie publica - Acord -cadru proiectare DF Buda - Scortasca
Detaliu pentru invitatia numarul 354645
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354645/14.10.2013
Denumire contract: Acord -cadru proiectare DF Buda - Scortasca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord -cadru proiectare DF Buda - Scortasca
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Conform caietului de sarcini, temelor de proiectare si celorlalte precizari ale documentatiei de atribuire.2.Valoarea estimata totala a achizitiei este de 54054 lei fara tva.3.Pentru detalii privind durata exacta contractului se va consulta modelul de contract si caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1081 lei. Garantia de participare va fi valabila cel putin 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform Art.86 din HG 925/2006. Nu se admit modalitatile de constituire prevazute la la Art. 86 alin. (5) lit. a). Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in afara plicului continand oferta. Viramentul bancar se va efectua in contul Directiei Silvice Vaslui RO81 BRDE 380S V061 6771 3800 ?BRD Vaslui. In conformitate cu prevederile Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei Restituirea garantiei de participare se va face la solicitarea ofertantului, in conformitate cu prevederile legale.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara tva a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90, alin. (1), (2) sau (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. A se vedea si capitolul relativ la garantia de buna executie din cadrul modelului de contract atasat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani cel putin in valoare de 72000 lei. Se vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011 - 4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro). - Pentru demonstrarea situatiei financiare se va mai depune bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a fost implicat in prestarea de servicii similare. Se vor depune documentele: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar. - Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 08:50