Achizitie publica - Acord cadre furnizare consumabile pentru sterilizare
Detaliu pentru invitatia numarul 350237
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350237/10.07.2013
Denumire contract: Acord cadre furnizare consumabile pentru sterilizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadre furnizare consumabile pentru sterilizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de consumabile pentru sterilizare conpatibile cu aparatele din dotarea compartimentului de sterilizare din cadru spitalului.
II.1.6) CPV: 39831000-6 - Preparate de spalare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 454 - 199, 498 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea maxima estimata , fara TVA, a fiecarui lot. Este calculata in anexa B si in tabelul Excel anexat. Se poate constitui prin: -virament bancar depus in contul RO57TREZ5765006XXX011238; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul 7a; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Formular 7b. Dovada constituirii va fi atasata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor. De asemenea se va atasa in SEAP si centralizatorul garantiilor de participare Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care garantia se va constitui in Euro, echivalenta lei/euro va fi cea din 07.06.2013, respectiv 4, 5535 lei/1 euro
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Formularul 3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (Formularul 4)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertel, conform prevederilor legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Conform art.184 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPersoanele care au legatura cu procedura de achizitie sunt urmatoarele: Membrii Comitetului Director: Manager: dr. Liviu CotarlaDirector Medical: dr. Radu ChiceaDirector financiar contabil: ec. Mirela TataruDirector Ingrijiri: as. Andrei MihuDirector Administrativ: ec. Pavel BichiceanMembrii comisiei de evaluare procedura: Presedinte: as. sefClaudia Stanciuing. Mihai Lupascujr. Laura Radac -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Copie scanata, conform cu originalul.-Aviz de functionare emis de MS, in baza L.95/2006.Conform art.188, alin.1 lit d) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.ofertantilor sa demonstreze capacitatea de exercitare a activitatilor profesionale.Copie scanata, conform eu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeaza cel multultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari.Conform art.188, alin.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., MostreOperatorul economic va depune la sediul AC mostre, pana la data limita de depunere in SEAP a documentatiei de atribuire, in mod obligatoriu cate o mostrapentru fiecare produs ofertat .Mostrele vor ramane la dispozitia comisiei de evaluare pana la adjudecare. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 14:03