Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru - furmizare medicamente pentru tractul digestiv si metabolism


Detaliu pentru invitatia numarul 341208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Numar invitatie: 341208/19.12.2012
Denumire contract: Acord cadru - furmizare medicamente pentru tractul digestiv si metabolism
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru - furmizare medicamente pentru tractul digestiv si metabolism
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente pentru tractul digestiv si metabolism, loturi conform caiet sarcini. Acordul cadru se vaderula pe o perioada de 12 luni , cantitatile min si max fiind cuprinse in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 604.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se vaconstitui conf. art. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare estespecificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2% dinvaloarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parteGarantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cutoate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R4288349.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAPcu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducereade 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoareaestimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea : formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. . 691 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 34.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAPnr.314/12.10.2010 : formular 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : formular 5Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Prof.Silviu Albu, Director Medical S.l. Calin Vlad, Director Financiar Contabil Ec. MirtilaTirnovan. Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012 Spitalul Clinic CFCluj : Ministrul Alexandru Nazare, Director General D.G.E. Liliana Musat, DirectorGeneral D.G.J.R.U. Gabriela Mocanu, Director General D.G.I.D.P.A.P.P. MarianaIonita, Director D.M. Simona Sandu.Comisie de evaluare: Director Medical S.l. Calin Vlad, Farmacist sef pr. Ioan Antofie, Sef Serviciu aprovizionare, transport si achizitii publice Ing. Lucia Cristea Gaina, Ec.Florina Pop, Ing. Radu Tirnovan. - Obs.: Documentele de mai sus se vor prezenta in copie legalizata sau copie semnatasi stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritoriala.Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentulin original sau copie legalizata. informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDeclaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care is asuma detinerea autorizatiilor de punere pe piata pentru produsele oferite, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul?.Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: certificat ISO9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer