Achizitie publica - Acord cadru - furnizare medicamente antireumatice
Detaliu pentru invitatia numarul 337546
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337546/16.10.2012
Denumire contract: Acord cadru - furnizare medicamente antireumatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598278, fax: +40 264598278, persoana de contact: Radu Tirnovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru - furnizare medicamente antireumatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente antireumatice loturi conform caiet sarcini. Acordul cadru se vaderula pe o perioada de 12 luni , cantitatile min si max fiind cuprinse in caietul desarcini.
II.1.6) CPV: 33630000-5 - Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 415.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se vaconstitui conf. art. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare estespecificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2% dinvaloarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parteGarantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cutoate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R4288349.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAPcu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducereade 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoareaestimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea : formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. . 691 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 34.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAPnr.314/12.10.2010 : formular 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. : formular 5Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Prof.Silviu Albu, Director Medical S.l. Calin Vlad, Director Financiar Contabil Ec. MirtilaTirnovan. Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012 Spitalul Clinic CFCluj : Ministrul Alexandru Nazare, Director General D.G.E. Liliana Musat, DirectorGeneral D.G.J.R.U. Gabriela Mocanu, Director General D.G.I.D.P.A.P.P. MarianaIonita, Director D.M. Simona Sandu.Comisie de evaluare: Director Medical S.l. Calin Vlad, Farmacist sef pr. Ioan Antofie, Sef Serviciu aprovizionare, transport si achizitii publice Ing. Lucia Cristea Gaina, Ec.Florina Pop, Ing. Radu Tirnovan. 1.Certificat constatator eliberat de O.N.R.C inscopul participarii la licitatie, document aflat in termen de valabilitate la momentuldeschiderii ofertelor, din care se rezulte: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza afi atribuit.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedurainsolventei, sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitate de plataObs.: Documentele de mai sus se vor prezenta in copie legalizata sau copie semnatasi stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezintecertificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia incare a prezentat acest document in copie. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritoriala: Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Documentul sa fie in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, sa nu fie mentiuni cu privire la aplicatrea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire las faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care is asuma detinerea autorizatiilor de punere pe piata pentru produsele oferite, in termen de valabilitate. Actul normativ care impune obligativitatea detinerii Autorizatiei de punere pe piata este Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5, privind reforma in domeniul sanatatii., Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatiinr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman., Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala aMedicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori. certificat ISO9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 08:48