Achizitie publica - ACORD CADRU - furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 346060
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346060/29.04.2013
Denumire contract: ACORD CADRU - furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE DEZVOLTARE SI ASISTENTA COMUNITARACod fiscal: 13934937, Adresa: CALEA RADNEI , NR. 250, Arad, Telefon: 0257 270757, Fax: 0257 270227
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU - furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare paine la Cantina Municipala Arad, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 581.4 - 85, 118.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de data limita de depunere a ofertelor.Posibilitatea de a beneficia de prevederile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care oferta este depusa de un ofertant care se incadreaza in categoria IMM-urilo, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in catergoria IMM-urilor - Formular nr. 3, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza fiecare in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor - Formularul nr. 3, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Forma de constituire a garantiei de participare - conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si compeletarile ulterioare: - prin virament in contul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, nr. RO35TREZ0215006XXX006662, pentru persoane fizice/juridice romane si straine;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia este constituita in euro, conversia leu/euro se va face la cursul dat de BNR cu 5 zile inainte de data depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Aceasta se va constitui conform art. 90 din H.G. NR. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.In cazul in care contractantul (individul si/sau fiecare asociat) se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta va beneficia de reducerea de 50% acordata de Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de constituire - conform art. 90 din nr. 925/2006, cu modificarile si compeletarile ulterioare: - prin virament in contul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, nr. RO35TREZ0215006XXX006662, pentru persoane fizice/juridice romane si straine;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz sunt aplicabile prevederile HG NR. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului nr. 4;
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completarea formularului 5Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: - Declaratie privind eligibilitatea- neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- completarea formularului 7.Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completarea Formularului nr. 8Persoanele jurudice romane vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice - ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completarea formularului 17 Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Falca Gheorghe- primar, Bognar Levente Grigorie - viceprimar, Titiriga Catalin - viceprimar, Ardelian Lia - consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu - consilier local, Bognar Levente Grigorie- consilier local , Cismasiu Mariana - consilier local, Ciupe Ionel- consilier local , Cziszter Kalman Andras- consilier local , Dolha Ioan- consilier local , Farcas Ioan- consilier local , Galis Florin - consilier local, Ghilinta Gheorghe- consilier local , Gligor Teodor- consilier local , Lazurca Adrian Calin - consilier local, Lupas Marian- consilier local , Maris Florin - consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe - consilier local, Mosneag Vasiel Ovidiu- consilier local , Nicsanu Marcela Ana - consilier local, Pistru Popa Simona Geanina - consilier local, Rotaru Viorica Florica - consilier local, Rus Eugen Vasile - consilier local, Varga Glad Aurel- consilier local , Vlaicu Hergane Traian Ioan- consilier local, Stark Erika - director executiv, Florescu Cristiana Aurora - Sef Serviciu, Chis Maria Ioana - consilier juridic.Comisia de evaluare: Lucaci Gabriel Radu - consilier juridic, Mocuta Sorin - consilier juridic, Radu Carmen - Sef Serviciu, Szucs Mariana - Sef Serviciu, Hatcau Cristian - administrator, Penzes Arpad - consilier. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificat constatator detaliat emis de Oficiul National al Registrului Comertului trebuie sa fie actuale/reale la dat limita de depunere a ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator detaliat emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale, cu cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociati/tert sustinator: Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte faptul ca ofertantul a derulat contract/contracte de furnizare de produse similare celor solicitate.Prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul beneficiar, care sa ateste indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale in contracte anterioare, efectuate in ultimii 3 ani., Dovada care atesta faptul ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., posta, e-mail, sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 19:49