Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU - furnizare paine


Anunt de atribuire numarul 169218/03.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA DE DEZVOLTARE SI ASISTENTA COMUNITARA
Adresa: CALEA RADNEI , NR. 250, Localitatea: Arad, Cod postal: 310318, Arad, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0257 270757, Fax: 0257 270227
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACORD CADRU - furnizare paine
II.2) Obiectul contractului furnizare paine la Cantina Municipala Arad, conform Caietului de sarcini.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 346060/29.04.2013 11:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 85, 118.1 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
10398 / 28.05.2013
61, 081.45RON
Castigator
CUI
Adresa
JVCOMP S.R.L.
RO 6649121
STR. DR. IOAN SUCIU, BL. 17, SC. A, AP. 2, Arad, 310177, Arad
Total (fara TVA): 61, 081.45RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: JVCOMP S.R.L.
Valoare contract: 61081.45 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer