Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru - furnizare produse 'paine'


Detaliu pentru invitatia numarul 329464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Numar invitatie: 329464/14.06.2012
Denumire contract: Acord cadru - furnizare produse 'paine'
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264591705, fax: +40 264598278, persoana de contact: ing. Lucia Cristea Gaina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii publice.Aprovizionare, Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca, str. republicii, nr. 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru - furnizare produse 'paine'
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine , conform caiet sarcini. Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni , cantitatile min si max fiind cuprinse in caietul de sartcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este de1% din valoarea estimata fara TVA .Garantia de participare =702 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 2Cerinta nr 3Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 3Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director medical : Dr.Calin Vlad, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Comisia de evaluare : Sef serv. Aprov. Achizitii Publice; ing. Lucia Cristea Gaina, ec. Daniela Quai, ec. Florina Pop, As. med. pr.Lucia Ungurean, Persoanele care au aprobat bugetul aferent an 2012 Spital Clinic CF Cluj-Napoca: Ministru: Alexandru Nazare; director general D.G.E.: Liliana Musat, director general D.G.J.R.U.: Gabriela Mocanu; director generalD.G.I.D.P.A.P.P.: Mariana Ionita; director D.M.: Simona Sandu.Cerinta nr. 4Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 4Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 5 Cerinta nr. 11.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritorialaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Documentul sa fie in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, sa nu fie mentiuni cu privire la aplicatrea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire las faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.Cerinta nr.22.Autorizatie sanitar - veterinara de functionare(emisa in conformitate de ORD. A.N.S.V.S.A nr.93/2008) - Document emis de Directia Sanitar Veterinara prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On line, de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer