Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru - furnizare produse 'paine'


Anunt de atribuire numarul 157537/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400015, Cluj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Acord cadru - furnizare produse 'paine'
II.2) Obiectul contractului Achizitie paine , conform caiet sarcini. Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni , cantitatile min si max fiind cuprinse in caietul de sartcini.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 329464/14.06.2012 09:58
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 70, 200 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
212 / 10.07.2012
40, 900RON
Castigator
CUI
Adresa
C & H PRODLEMN S.R.L.
RO 6618567
Str.12 Octombrie, Nr.9, Oradea, 410520, Bihor
Total (fara TVA): 40, 900RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: C & H PRODLEMN S.R.L.
Valoare contract: 40900.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer