Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI FORESTIERE- D.S. VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 343864
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 343864/14.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRU - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI FORESTIERE- D.S. VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. L.Balanuta , Nr. 17, Focsani, Romania, cod postal: 620018, telefon: +40 0237221300, fax: +40 0237227215, persoana de contact: Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Vrancea -Focsani , str. L.Balanuta , nr. 17 , jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI FORESTIERE- D.S. VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si intretinerea drumurilor forestiere.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 422, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de : Lot 1-4270 lei, Lot 2 - 5000 lei, Lot 3- 2575 lei , Lt 4 - 4250 lei .Data la care se calculeaza echivalenta leu/alta valuta - 3 zile de la data pubicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta .Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cont RO630000060000179582, deschis la Raiffeisei Bank Focsani) sau prin tr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original la Directia Silvica Vrancea , sau numerar la casieria Directiei Silvice Vrancea.Modul de restituire a garantiei de participare : garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in cererea de restituire a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigursri in forma prezentata in formularul nr.13 din sectiunea formulare , ,Scrisoare de garantie bancara de buna executie ", instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau - Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - formular nr.6 din sectiunea formulare insotita de : certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelorcatre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , certificat eliberat de autritatile locale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale in conformitete cu prevederile logale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 2 -Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, oferatnti asociati , terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006- se va copleta , ,Declaratie privind eligibilitatea "- formular nr.3 din sectiunea formulare.Cerinta nr. 3 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia de a completa formularul nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Cerinta nr.4 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa formularul nr.14 din sectiunea formulare. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Directiei Silvice Vrancea, implicate in procedura de atribuire - Zamfir Lucian, Oancea Verginica, Panta Ghita , Olteanu Gheorghita , Popovici Marian , Temelie Cosmin, Mohorea Roxana.Cerinta nr. 5 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele nr.2 si 4 din sectiunea formulare- Informatii generale si Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Certificat constatator , emis de Oficilu Registrului Comertului , in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Datele prevazute in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare .Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari executate.Cerinta nr.2- Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are in proprietate sau inchiriere urmatoarele utilaje: buldozer, autogreder, buldoexcavator, incarcator frontal, autobasculanta si compactor.Cerinta nr. 3- Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere- formular nr.7 din sectiunea formulare.Cerinta nr. 4- Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului- formular nr.8 din sectiunea formulare.Cerinta nr. 5 - Declaratir privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - formular nr.9 din sectiunea formulare.Cerinta nr. 6. - Informatii privind asocierea -se va completa formularul nr. 11 din sectiunea formulare- Acord de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer