Achizitie publica - Acord cadru - Lucrari de reabilitare camin cultural Stroiesti - parter
Detaliu pentru invitatia numarul 320244
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320244/14.02.2012
Denumire contract: Acord cadru - Lucrari de reabilitare camin cultural Stroiesti - parter
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stroiesti (Primaria comunei Stroiesti)Cod fiscal: 4244288, Adresa: localitatea Stroiesti, comuna Stroiesti, judetul Suceava, Stroiesti, Telefon: 0230/531.254, Fax: 0230/531.254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Stroiesti, comuna Stroiesti, judetul Suceava, Stroiesti, Romania, cod postal: 727500, telefon: +40 230531254, fax: +40 230531254, persoana de contact: ION BAITAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Stroiesti, comuna Stroiesti, judetul Suceava, Stroiesti, Romania, cod postal: 727500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru - Lucrari de reabilitare camin cultural Stroiesti - parter
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii - reabilitare camin cultural Stroiesti - parter- Acord cadru cu 2 contracte subsecvente respectiv: Contract de lucrari Nr. 1 - Lucrari interioare camin cultural, parter , Cantitati minime: Lucrari parter fara Sala festivitati, Cantitati maxime - lucrari interioare parter inclusiv Sala festivitati.Contract de lucrari Nr. 2 - Lucrari exterioare de sistematizare verticala, Cantitate minima: Lucrari pavaje - executie trotuare perimetrale cladire, Cantitate maxima: Lucrari de pavaje - executie trotuare, alei si cale de acces
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 152.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 4.000 Lei valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor mentionata in Invitatia de participare. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o institutie financiara (Banca sau societate de asigurari)in favoarea Autoritatii ContractanteScrisoarea de garantie bancara sau alt document similarva fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul Autoritatii Contractante conform prevederilor legale in contul RO16TREZ5915006XXX000182 deschis la Trezoreria Suceava.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Se va constitui cu Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie financiara in favoarea autoritatii contractante pentru fiecare contract de lucrari subsecvent in parte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile de plata scadente in luna anterioara datei limta de depunere a ofertei).4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.5. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 15A6.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 16. Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul sunt: Baitan Ioan - Primar, Viceprimar - Senic Mihai, Siminiceanu Dumitru - Resp. achizitie, Crainiciuc Natalia - Contabil, Vascovici Ilie, Rosu Elena Brandusa, Ungurean Toader a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate (principal sau activitati autorizate) al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A)Cash flow in suma de minim 170.000 Leinecesara finantarii lucrarii - primului contract subsecvent
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Cerinta minima obligatorie ? Lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani (renovari/reparatii/modernizare la cladiri civile de minim 174.000 Lei faraTVA) aferente unui singur Contract., Declaratie pe propria raspunderereferitoare la resursele, echipamentele tehnice angajate pentru executia lucrarilorOfertantul va declara resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului/ subcontractantului/ sustinatorului) ce vor fi angajate pentru executia lucrarilor., Declaratie pe propria raspundere referitoare personalul tehnic de specialitate angajat in executia contractului si persoana responsabila cu indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.? in original;Personal tehnic de specialitate cu responsabilitati majore in executia contractului de lucrari: RTE lucrari constructii civileCQ ? lucrari constructii civile si produse pentru constructii ;Sef santier ? inginer specializare Constructii civilePersonal specializat pe linie de SSM (securitate si sanatate in munca)Persoana responsabila de contract., declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si mentionarea categoriilor de lucrari ce fac obiectul subcontractarii Standarde de asigurare a calitatii : managementul calitaii si management privind protectia mediului respectiv Certificare ISO 9001 si ISO 14001, declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de mediu pe parcursul executiei lucrarilor si faptul ca la intocmirea ofertei s-a tinut cont de aceasta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 11:46