Achizitie publica - ACORD CADRU PENTRU ACHIZITIA DE SERVICII DE PAZA
Detaliu pentru invitatia numarul 344235
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344235/25.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRUPENTRUACHIZITIADESERVICIIDEPAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTICod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: +40 0230564071, Fax: +40 0230562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 230564067, fax: +40 230562636, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL "SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN" RADAUTI , CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRUPENTRUACHIZITIADESERVICIIDEPAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractareadeserviciidepazapentru 2 posturi conformfiseipostului.-1 situatpeCalea Bucovineinr.34A-1 situatpeStrada Spitaluluinr.9Optiuni: Prel. contract cu 12 luni prin act ad.cf.pct.10 dinanexa 1 la Ordinul 886/19.07.2006 al M.San.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 240 - 552, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11000
Garantie de buna executie
-este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modalitati de constituire: Conform art.90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante;
-prin ordin de plata in contul autoritatii contractante , cod fiscal 4327367 cont RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti ) .In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 9.Garantia va fi irevocabila , si se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului , pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile ar.91 din H.G. 925/2006.Prin retineri succesive datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze sau nu completeaza formularul corect si integral.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeaza formularul corect si integral.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Cerinta obligatorie: completare formular 12C.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeaza formularul corect si integral.Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular 12DVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeaza formularul corect si integralCerinta nr.5Certificat deatestate fiscalaprivind impozitele sitaxele locale .Vor fi descalificati ofertantii care nuprezintacertificatul , aflatintermendevalabilitate in originalsaucopielegalizataCerinta nr.6Certificat deatestate fiscalaprivind datoriilelabugetul de statsibugetulasigurarilorsolciale.Vor fi descalificati ofertantii care nuprezintacertificatul , aflatintermendevalabilitate in originalsaucopielegalizataCerinta nr.7Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular 12E Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul , - nu completeaza formularul corect si integralCerinta nr.8Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completez si sa ataseze Formularul 3.Cerinta 9.Acord de asociere -dacaeste cazulNOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuiresunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-Sef.comp.achizitii Ing.Gafitescu PetruMembrii comisiei de evaluare: Ing. Bordei Cezar , Ec Lupascu Raluca, Ec ParghieOana, Ec Popa Gheorghe. Cerinta 1.Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa TribunalulTeritorial, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul in conf. cu Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberat cu cel mult 30 zile inaintede data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate serviciileofertate in cadrulacestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa transmita lasediul autoritatii contractante , pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii , certificatul constatator in original/copielegalizata.Pentru persoanele juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare traduse si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara, Bilantul contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta de functionare, Politadeasigurare, Declaratieprivindechipamenteletehnicesimasurileaplicateinvedereaasigurariicalitatiiserviciilorprestate, Recomandaridinparteaaltorbeneficiaricuprivirelaserviciiledepazaprestate, Cerintedesecuritateainformatilor, ,Cerintedepersonal, Echipajdeinterventie, Sistem dealarmare, Dispeceratdemonitorizare., Documente privind partile din contract, Personal de specialitate, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Documente privind calitatea, Cerintedesecuritatesisanatateamuncii, ,CerintedemediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 08:41