Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru - Pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 337082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Brasov
Numar invitatie: 337082/10.10.2012
Denumire contract: Acord-cadru - Pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului BrasovCod fiscal: 4383979, Adresa: str. Titulescu Nicolae Nr.28, Brasov, Telefon: 0268/511406, Fax: 0268/511406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Serviciului Logistic al I.P.J. Brasov din mun. Brasov, str. Prundului Nr.10, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 0268407500/21711, fax: +40 0268511406, persoana de contact: Paul-Danut Pasnicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul I.P.J. Brasov din mun. Brasov, str. Prundului nr.10, jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru - Pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea anvelopelor pentru autovehicule conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total ala garantieie de participare: 5.547.90 RON. Valoarea pentru fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauORDIN DE PLATA in contul RO 05 TREZ 1315005XXX000141, deschis la trezoreria municipiului Brasov (CUI 4383979)Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006, precum si in cuantumul prevazut de art.278^1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HGR nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formular nr.1 din Sectiunea III ? in original.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese)- se va completa Formular nr.2 din Sectiunea III ? in original.Persoanele cu functii de decizie implicate in prezenta procedura de achizitie publica: - Seful Inspectoratului de Politie al Judetului Brasov ? comisar sef de politie OPREA FLOREA;
- Contabil sef ? comisar sef de politie RADULESCU IOAN;
- Consilier juridic ? subcomisar CIORANEANU AMADA;
- Presedinte al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor ? comisar de politie PASNICU PAUL DANUT;
- Membru al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor ? comisar sef de politie TRUSCA MIHAELA ADRIANA;
- Membru al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor ? inspector de politie BARBALATA MIHAI;
- Membru al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor ? inspector de politie DECUSEARA ADRIAN;
- Membru de rezerva al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor ? subinspector de politie FORTU ALEXANDRA.3. Declaratie privind eligibilitatea - Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormular nr.3 din Sectiunea III ? in original.4. Declaratie privind neincadrarea la art 181 din OUG nr.34/2006 - Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormular nr.4 din Sectiunea III ? in original.5. Certificate constatatoare (original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si pentru impozitele si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea de anvelope.Pentru ofertantii clasati pe primul loc se va solicita documentul pentru conformitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor.Se vor prezenta copii stampilate si semnate «Conform cu originalul» dupa certificatele de omologare emise de organismele abilitate pentru fiecare tip de anvelopa ofertat si descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage pentru fiecare tip de anvelopa ofertat, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demostrata in cazul in care se solicita acest lucru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct, gratuit si nerestrictionat din SEAP (www.e-licitatie.ro) sau de la sediul IPJ Brasov din mun.Brasov, str. Prundului nr.10-Compartimentul Marketing si Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer