Achizitie publica - Acord cadru - Servicii veterinare CSVA AITA MARE, BRATES
Detaliu pentru invitatia numarul 353790
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353790/17.09.2013
Denumire contract: Acord cadru - Servicii veterinare CSVA AITA MARE, BRATES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR COVASNACod fiscal: 4404362, Adresa: Str. Ciucului, nr.149, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-312319 (int.119), Fax: 0267-312319 (int.119)
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Covasna, Str. Ciucului , Nr. 149, Cod 520036, Sf.Gheorghe, Jud. Covasna, Secretaria-Etaj I (depunerea si inregistrarea ofertelor)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Covasna, Str. Ciucului , Nr. 149, Cod 520036, Sf.Gheorghe, Jud. Covasna, Sala de sedinte-Etaj I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sanatate Animala - Sanitar Veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru - Servicii veterinare CSVA AITA MARE, BRATES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru - Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare - CSVA AITA MARE, BRATES
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 058.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare cumulata tuturor loturilor este 1840.6 lei (1 % din valoarea estimata totala a contractului). Valabilitatea acestuia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). La constituirea garantiei de participare se vor avea in vedere art. 86, alin. 1 din HG, 925/2006. Se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara (formular 3 la Formulare), prin Ordin de plata sau fila CEC din care sa reiasa ca garantia de participare la procedura de atribuire a fost constituita in favoarea D.S.V.S.A. COVASNA si a fost virata in contul de trezorerie: RO49TREZ2565005XXX002463, deschis la Trezoreria Sf.Gheorghe, CF4404362 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante cu chitanta. Documentul de plata in original va fi depus la Autoritatea Contractanta inainte de/sau cel tarziu la data depunerii ofertei la registratura atasat, in exteriorul/interiorul plicului de oferta. Nedepunerea garantiei de participare atrage respingerea automata a ofertei.Garantia de participare este in cuantum de 1 % raportat la valoarea estimativa a fiecarui lot in parte, astfel: Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta AITA MARE - 996 lei;Lot nr. 2 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta BRATES - 844.6 lei;In ipoteza in care CNSC va respinge contestatia depusa de un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma constituita in conditiile prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Da.Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A. Neconstituirea garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta clauza de reziliere pentru acordul cadru. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Recomandabil: Scrisoare de garantie bancara de buna executie (emisa de catre o banca care are corespondent in Romania, formularul 18), constituita la data semnarii acordului cadru sau sub oricare alta forma prevazuta in art. 90 si art. 86 alin. (2-4) din Hotararea de Guvern nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular 5, document semnat, stampilat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Prezentare formular 6 document semnat, stampilat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Certificate de atestare fiscala - Document semnate, stampilate, inregistrate de autoritatea emitenta, valabile in conformitate cu prevederile art. 112-113 din Ordonanta Guvernului nr. 92 din 2003 (actualizata, republicata) privind codul de procedura fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original sau copie legalizata): a) certificat de atestare fiscala emisa de MFP-ANAF (datoriile, obligatiile ofertantului la bugetul general consolidat)b) certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, emisa de institutia locala competenta (obligatiile ofertantului la bugetul local)4. Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Prezentare formularul 7 document semnat, stampilat (Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).5. Certificat de cazier fiscal emis de unitatea teritoriala competenta a ANAF din care sa reias ca nu are inscrise fapte in cazierul fiscal - Document semnat, stampilat, inregistrat, valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata)6. Cazier judiciar - Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;7. Certificat de participare la licitatii cu oferta independent conform Ordinului nr.314/2010 - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - prezentare formular 9 (semnat si stamplilat)8. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (va fi emis raportat la data depunerii ofertelor): Se va completa de catre ofertant Formularul nr.11 din Formulare.Se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012.Persoane cu functii de raspundere in derularea achizitiei: Director executiv: Siko; Barabasi Sandor, Director executiv adj.: Nemes Emeric, Sef Serviciu economic: Szegeti Gyula, Sef Serviciu Sanatate Animala: Deak Sandor, Sef Compartiment Identificarea si inregistrarea animalelor: Bod Barna, Compartiment Achizitii-Investitii Administrativ si Patrimoniu: Szentes Judit, Sipos Zsolt Attila, CFP ? Contabilitate: Kerekes Erzsebet. 1. Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator - Document original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (Activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare )2. Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J) - Document in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.3. Adeverinta de la Colegiul Medicilor Veterinari - Document in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Se va prezenta o adeverinta prin care medicul veterinar sa dovedeasca ca la data depunerii ofertelor: nu are atestatul suspendat de catre Colegiul Medicilor Veterinari din Romania(CMVR) si are cotizatia platita la zi precum si faptul ca in ultimele 12 luni, acesta nu a fost sanctionat de catre Comisia de Deontologie a CMVR.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2. Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestatul de libera practica al medicului veterinar titular., Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt invigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectiamuncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I, Declaratie privind dotarile specifice, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;, Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modulde operare a computerului. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara.Pretul oferit trebuie sa se incadreze in limita tarifelor maximale prevazute in anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 341/2012 pentru aprobarea actiunilor sanitar-veterinare cuprinse in Programul actiunilor de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor, a actiunilor prevazute in Programul de supraveghere si control in domeniul sigurantei alimentelor, precum si a tarifelor maximale aferente acestora pentru anul 2012
Dovada detinerii spatiului
15
Descriere: se va prezenta un document (contract de vanzare ? cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat etc.) care sa ateste faptul ca medicul veterinar de libera practica ofertant, organizat potrivit prevederilor Legii nr. 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, detine, pentru perioada derularii contractului de servicii, spatiul necesar pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare, situat pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar-veterinare de asistenta in care urmeaza sa fie prestate serviciile sanitar-veterinare/Declaratie pe propria raspundere prin care se obliga, in termen de 45 de zile de la data atribuirii acordului ? cadru, sa cumpere sau sa inchirieze, in conditiile legii, spatiul respectiv sau sa incheie un contract de comodat cu privire la acesta (in raza CSVA).
Domiciliul in raza teritoriala in care se afla circumscriptia sanitar veterinara de asistenta unde urmeaza sa se presteze servicii sanitar veterinare
25
Descriere: Se vor depune copii dupa cartile de identitate (viza de flotant).a) Medic veterinar titular cu sau fara domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta in care urmeaza sa se presteze servicii sanitar-veterinare b) Medic veterinar angajat cu sau fara domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta in care urmeaza sa se presteze servicii sanitar-veterinare c) Personal auxiliar de specialitate angajat (tehnician/asistent veterinar). Ofertantul trebuie sa depuna documente (contracte individuale de munca, contract de servicii, diplome de licenta/atestate de absolvire conform cu originalul) care sa ateste faptul ca medicul veterinar de libera practica ofertant, detine pentru perioada derularii contractului de servicii, personalul tehnic angajat necesar pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare
Dotare minima obligatorie
5
Descriere: a) geanta izoterma pentru transportul probelor biologice si vaccinurilor; b) trusa TBC completa; c) cititor (dispozitiv de citire) conform standardului ISO 11785 si capabil sa citeasca transponderii HDX si FDX ? B, potrivit Regulamentului (CE) nr. 504/2008 al Comisiei din 6 iunie 2008 privind punerea in aplicare a Directivelor 90/426/CEE si 90/427/CEE ale Consiliului privind metodele de identificare a ecvideelor. Dovada detinerii dotarii minime obligatorii se va face cu documente justificative ?facturi, contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat, act de donatie si alte asemenea.
Experienta profesionala in domeniu a medicului veterinar titular a/al PFA/SC/CMV
10
Descriere: Pentru acest factor de evaluare, ofertantul trebuie sa depuna acte/documente (contracte individuale de munca sau contracte de servicii veterinare similare) care sa ateste faptul ca medicul veterinar de libera practica ofertant/titular, organizat potrivit prevederilor Legii nr. 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, poseda experienta profesionala necesara derularii contractului de servicii. Din documentele prezentate trebuire sa reiasa clar ca ofertantul poseda experienta profesionala similara in legatura cu activitatile/serviciile veterinare prestabile care fac obiectul caietului de sarcini
Detinerea de mijloace de transport
5
Descriere: Autoturism sau autoutilitara - pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare sau declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca in max 45 de zile se va face dovada detinerii cu orice titlu a unui mijloc de transport pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare punctaj maxim 5 puncte. Pentru acest factor de evaluare se va prezenta un document (contract de vanzare ? cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat etc.) care sa ateste faptul ca ofertantul detine, pentru perioada derularii contractului de servicii, mijloace de transport adecvate pentru prestarea serviciilor sanitar-veterinare, sau declaratia pe proprie raspundere prin care se obliga, in termen de 45 de zile sa cumpere , sa inchirieze sau sa incheie un contract de comodat cu privire la acesta. Neindeplinirea obligatiei este conditie rezolutorie pentru contractul incheiat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., la cererea scrisa a ofertantilor copie pe suport de hartie/prin fax/mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 09:24