Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru achizitie Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii - Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 338082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
Numar invitatie: 338082/24.10.2012
Denumire contract: Acord cadruachizitie Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii -Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" GalatiCod fiscal: 3347072, Adresa: Strada Traian, nr. 393, Galati, Telefon: 0236334022; 0749266206, Fax: 0236467752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Traian, nr. 393, Galati, Romania, cod postal: 800179, telefon: +40 236334022/+40 749266206, fax: +40 236467752, persoana de contact: Serv.Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Traian, nr. 393, Galati, Romania, cod postal: 800179, telefon: +40 236334022/+40 749266206, fax: +40 236467752, persoana de contact: Serv.Administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadruachizitie Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii -Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 584.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare : prevederile art.278 din OUG 34/2006 se aplica doar loturilor a caror valoare este egala sau mai mare cu 63 000.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata ( vizat de banca ) in contul RO 78TREZ3065006XXX010819 Trezoreria GALATI( completarea Formularului 1 dupa caz ), sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei ( art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006 ). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic ca nefondata in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator. Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot este atasata Documentatiei de Atribuire
Garantie de buna executie
10% - din valoarea contractului subsecvent fara TVA( cu respectarea art. 89-92 din HG 925/2006 ) Modalitatea de constituire: a.scrisoare de garantie bancara de buna executie-in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare saub.instrument de garantie emis in cobditiile legii de o societate de asigurari sauc.depunerea la casieria unitatii autoritatii contractante a sumei reprezentand valoarea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditiile minime de calificare privind situatia personala a candidatului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea tehnica a ofertantilor si situatia economico financiara solicitate in documentatia de atribuire la licitatia publica de medicamente au fost stabilite astfel incat la livrare sa nu existe probleme de calitate, care ar putea afecta desfasurarea in bune conditii a actului medical in Spital si fara de care nu ar fi permisa distributia de medicamente si anume: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/20062. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69indice1 din OUG nr.34/2006 - se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) OUG 34 /2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager : Medic Primar Doctor Mihaela DebitaDirector medical : Medic Primar Dr. Mihaela GaneaDirector Financiar-Contabil : Ec. Angelica CostinSef Serviciu-Administrativ : Lucian Poalelungi4. Certificate constatatoare (in original sau copie ) privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele / candidaturile.5. Certificat de participare cu oferta independentaDocumentele si declaratiile emise de ofertant vor fi semnate si stampilate de reprezentantii legali. - Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial pentru anul 2012 din care sa rezulte domeniul de activitate - Pentru persoane juridice romane : - Autorizatie de functionare / altele echivalente- Persoane fizice romane- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Persoane juridice /fizice strainePersoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.- Autorizatie de distributie angro a operatorului economic emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, eliberata in conformitate cu prevederile art. 788, alin (1) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile art. 2 din Ordinul MSP 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.- Declaratie pe proprie raspundere pentru detinere Autorizatie de punere pe piata pentru produsele ofertate, pentru fiecare lot in parte, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titliu XVII-Medicamentul si Ordinul 895/2006.- Aviz de la Ministerul Sanatatii valabil, privind Autorizatia de Functionare a depozitului sau echivalent conform Ordinul ministrului Sanatatii nr. 626/2001 modificat prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 1.199/2004Note: 1. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme cu legile tarii de rezidenta a operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer