Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru CARCASA DE PORC , PUI GRILL, PULPA DE PUI


Detaliu pentru invitatia numarul 356906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Numar invitatie: 356906/13.01.2014
Denumire contract: acord cadruCARCASA DE PORC , PUI GRILL, PULPA DE PUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadruCARCASA DE PORC , PUI GRILL, PULPA DE PUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestral ;estimarile cantitatilor se regasesc in Anexa B sau in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 120 - 396, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 1440 lei pentru lotul 1, sau de 3888 lei pt. lotul 2 sau de 2592 lei pt. lotul 3, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune scanata in SEAP si se va prezenta si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 alin. 1 si alin. 2 din OUG 34/2006 suma care va fi retinuta este de 720 ronpuntru PULPA DE PUI (lot1) sau 1.944 ronpentruPUI GRILL (lot2)sau 1.296 ronpentruCARCASA DE PORC (lot3). Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire ? se vor completa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? se vor completa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si pentru tertul/tertii sustinatori daca este cazul se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, neincadrarea la pct.a, c*1, d3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile?original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ??Formulare?. ? se vor completa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Manager- Radu Terinte, Director financiar contabil- Alina Maria Vrabie, Director Medical- Murgu Alina Mariela, Director Ingrijiri- Cosmolesei Maria, as.med Macovei Mariana, as.med Panainte Liliana , sef. Depozit Nechifor Gabriel Alexandru, Sef Birou Achizitii Publice ? Presedinte Comisie evaluare- Dogaru Alina Nicoleta, Inginer - membru Comisia de evaluare- Pinzaru Lacramioara, Economist- membru Comisia de evaluare- Alina Irod, Referent - membru supleant Comisia de evaluare- Nistor Cristina , Cs. Jr. - membru supleant Comisia de evaluare- Mihaela Sandu. - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? se vor completa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica7. Declaratia de participant la procedura Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. se vor completa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si se vor depune scanate in SEAP cu semnatura electronica 1.Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatorului - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si semnate cu semnatura electronica .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se vor depune in SEAP, scanate dupa oricare din formele ( original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si semnate cu semnatura electronica si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2011-2013) in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 aniincepand cu data limitaa depunerii ofertelor, din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, Declaratie privind dotarile specifice. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente, utilaje, mijloace de transport, abatoare pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Solicitam cf art 188(1) lit e OUG 34/2006incarcarea in Seap a unor fotografii si/sau descrieri a produselor pentru care s-a solicitat depunereade mostre. Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer