Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD-CADRU de furnizare 1.Covor PVC trafic intes, Lucrari de pregatire suprafata ,Lucrari de montaj covor PVC cu accesorii si materiale necesare pentru montaj


Detaliu pentru invitatia numarul 343671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 343671/08.03.2013
Denumire contract: ACORD-CADRUde furnizare 1.Covor PVC trafic intes, Lucrari de pregatire suprafata, Lucrari de montajcovor PVCcu accesorii si materiale necesare pentru montaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 036730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRUde furnizare 1.Covor PVC trafic intes, Lucrari de pregatire suprafata, Lucrari de montajcovor PVCcu accesorii si materiale necesare pentru montaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD-CADRUde furnizare CovorPVC trafic intens , lucrari de pregatire suprafatasi montare , cu accesorii si materiale auxiliare necesare./ 2 ani /Cantitatea estimata pentru achizitia de covor PVC: minim 1000 mp ? maxim 4000 mp
II.1.6) CPV: 44112200-0 - Acoperitoare de podea (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 804 - 315, 216 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2% din valoarea maxima estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006); respectiv6 304, 32 ron, echivalenta pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.? Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Se va completa formularul nr.4 ?Modalitatea deconstituire a garantiei de participare - conform art. 86 al.1, 2, 3, 5, 6, din H.G. nr. 925/2006, Formular nr.3 ?CONT garantie de participare RO62TREZ2565006XXX004701, deschis la Trezoreria mun.Sfantu Gheorghe, ?Dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii (art.87 dinHG.925/2006 cu modificarile ulterioare): a) isi retrage oferta in perioada de valabil.a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil. a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabil. a ofertei, si in conditiile OUG nr.34/2006, art278^1- In cazul in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 3 152 ron - 1% din valoarea maxima estimata fara TVA.? Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/2006
Garantie de buna executie
Modul de constituire conf.art.90/HOT.925/19 iulie 2006 ]n cuantum de 5% din pretul fara TVA alcontractului.?Daca ofertantul este IMM, 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Se va completa formularul nr.4.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator, prezentat in original.? Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.( ConformART. 91 - HOTARARENr. 925 din 19 iulie 2006)?Eliberarea garantiei de buna executie se face conformART. 92 (4) dinHOT, Nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A ).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B). Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Ofertant asociat si de catre Tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor / taxelor / contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatelevor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).? Certificat de participare cu oferta independenta In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ? " (Formularul nr. 24).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.? Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 ).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul Spitalului Judetean de urgenta « dr.Fogolyan Kristof »., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie si care pot influenta continutul documentatie, care au legatura si pot influenta procedura de atribuire sunt urmatoarele - Andras-Nagy Ro;bert, Ec. Fülop Apad, Doci Cristina Tünde siTuvik Timea , Becsek Attila, Catea Gheorghe, Fülop Barna, Elisabeta Calugarita . Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: ? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Anexele la certificatul de inregistrare reprezinta autorizatiile de functionare emise de institutiile abilitate pentru activitatea desfasurata de catre ofertant.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.Persoane juridice straine? Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicaIn conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentDocumentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Se va prezenta bilantul contabil din anul precedent, la 30.12.2012, din care sa rezulte ca firma a realizat profit, vizat si inregistrat la A.F.P.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer