Achizitie publica - acord cadru de furnizare IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD si MEDICINA LEGALA
Detaliu pentru invitatia numarul 330002
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330002/20.06.2012
Denumire contract: acord cadrude furnizare IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD si MEDICINA LEGALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadrude furnizare IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD si MEDICINA LEGALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de ?IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD , , MEDICINA LEGALA si SPITAL?prevazute in caietul de sarcini., un singur lot cuprinzand 6 pozitii distincte.Valoarea maxima a unui contract subsecvent este 10024, 96 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante.Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante.Frecventa atribuirii contractelor subsecvente: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA IN FUNCTIE DE BUGETUL SPITALULUI.Primul contract subsecvent se va incheia incepand cu data semnarii acordului cadru.Cantitatile minime ? maxime lunar/acord cadru sunt conform Caietul de Sarcini-specificatie tehnica iar in contractele subsecvente in functie de necesitati .
II.1.6) CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 074.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat ISO 9001:2000/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste postatain SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 15:34