Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru de furnizare IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD si MEDICINA LEGALA


Detaliu pentru invitatia numarul 330002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 330002/20.06.2012
Denumire contract: acord cadrude furnizare IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD si MEDICINA LEGALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadrude furnizare IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD si MEDICINA LEGALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de ?IMPRIMATE MEDICALE pentru UPU-SMURD , , MEDICINA LEGALA si SPITAL?prevazute in caietul de sarcini., un singur lot cuprinzand 6 pozitii distincte.Valoarea maxima a unui contract subsecvent este 10024, 96 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante.Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante.Frecventa atribuirii contractelor subsecvente: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA IN FUNCTIE DE BUGETUL SPITALULUI.Primul contract subsecvent se va incheia incepand cu data semnarii acordului cadru.Cantitatile minime ? maxime lunar/acord cadru sunt conform Caietul de Sarcini-specificatie tehnica iar in contractele subsecvente in functie de necesitati .
II.1.6) CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 074.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 451leiForma de constituire a garantiei de participare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari conform Formularului .10 din Sectiunea III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586;sau prin numerar la casieria autoritatii contractante Nu se accepta alt mod de constituire a garantiei de participare.Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participarein SEAP, constituita sub forma si in cuantumul mentionat mai sus vor fi declarate inacceptabilesi, in consecinta, respinse.Lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Perioada de valab a gar de part: 90 zile de la data limita de dep a ofertei.Garantia de part..se va posta in SEAP(scanata)pana la data limita stabilita pentru depunere ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.Se constituieprinInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuiresau prin numerar la casieria autoritatii contractante, cuo durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului.Garantia de buna executie va fi constituita in maxim 7 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului subsecvent ; data constituirii garantiei de buna executie reprezinta data la care contractul de achizitie publica intra in vigoare.se restituie astfel: Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate in contractele subsecvente.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului 2din ordinul 170/15.05.2012 al presedintelui Anrmap - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan siDirector financiar-contabil Ec. Beseni Rodica);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire); Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz)Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor. .Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(Se va prezenta Fisa de informatii generale - conform Formularului 5 ? din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceri, prin raportare la cursul mediu bnr sau eu.europa.budget.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat ISO 9001:2000/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste postatain SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer