Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare medicamente-Program national endocrine


Detaliu pentru invitatia numarul 323037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 323037/02.04.2012
Denumire contract: Acord cadrude furnizare medicamente-Program national endocrine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadrude furnizare medicamente-Program national endocrine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de medicamente ?Program national endocrine;Acidum alendronicum 70mg, cp
II.1.6) CPV: 33632000-9 - Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 776 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare pentru produs este :438, 00ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% .In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (completare Formular 8)Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Formular 5);2.Scrisoare de garantie bancara/societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 5);3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (SEAP) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.In baza art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma :0, 00 ron
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului. Modul de constituire a garantie de buna executie, conform art.90 din HG 925/2006- Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Formular 9)- Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante(Formular 9)-Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale-Depunere numerarModul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Pentru IMM ?uri garantia de buna executie va fi constituita in cuantum de 50% din valoarea fara TVAa contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentare formular 1Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Prezentare formular 2Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.3.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Prezentare formular 34.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentare formular 7 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicb)pentru persoane fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalc)persoane juridice/fizice staine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCertificatul constatator va fi emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea producelor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizari specifice domeniului de activitate, conform Legea 95/2006 si OMS 1694/2008-aviz de la Miniterul Sanatatii valabil, privind autorizatia de functionare a depozitului Respectarea standardelor de asigurare a calitatii-Certificat ISO 9001/2008 sau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer