Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru de furnizare tonere pentru imprimantele laser/faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 326340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 326340/11.05.2012
Denumire contract: Acord cadrude furnizare tonere pentru imprimantele laser/faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080-10638, fax: +40 213161061, persoana de contact: Florina Paun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080-10638, fax: +40 213161061, persoana de contact: Florina Paun
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadrude furnizare tonere pentru imprimantele laser/faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare tonere pentru imprimantele laser/faxuri
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 919.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: Lot nr.1-201, 00 lei, Lot nr.2-67, 00 lei, Lot nr.3-72, 00 lei, Lot nr.4-67, 00 lei, Lot nr.5-42, 00 lei, Lot nr.6-56, 00 lei, Lot nr.7-22, 00 lei, Lot nr.8-22, 00 lei, Lot nr.9-22, 00 lei, Lot nr.10-32, 00 lei, Lot nr.11-35, 00 lei, Lot nr.12-209, 00 lei, Lot nr.13-53, 00 lei, Lot nr.14-51, 00 lei, Lot nr.15-58, 00 lei, Lot nr.16-80, 00 lei, Lot nr.17-32, 00 lei, Lot nr.18 -145, 00 lei, Lot nr.19-51, 00 lei, Lot nr.20-64, 00 lei, Lot nr.21-322, 00 lei, Lot nr.22-96, 00 lei, Lot nr.23-64, 00 lei, Lot nr.24-64, 00 lei, Lot nr.25-64, 00 lei, Lot nr.26-88, 00 lei, Lot nr.27-96, 00 lei, Lot nr.28-96, 00 lei, Lot nr.29-96, 00 lei, Lot nr.30-80, 00 lei, Lot nr.31-116, 00 lei, Lot nr.32- 116, 00 lei, Lot nr.33-135, 00 lei, Lot nr.34-64, 00 lei, Lot nr.35-67, 00 lei, Lot nr.36-64, 00 lei, Lot nr.37 -395, 00 lei, Lot nr.38-112, 00 lei, Lot nr.39- 524, 00 lei, Lot nr.40- 411, 00 lei, Lot nr.41- 806, 00 lei, Lot nr.42-838, 00 lei, Lot nr.43-24, 00 lei, Lot nr.44-64, 00 lei, Lot nr.45-56, 00 lei, Lot nr.46- 169, 00 lei, Lot nr.47-64, 00 lei, Lot nr.48-129, 00 lei, Lot nr.49-129, 00 lei, Lot nr.50-129, 00 lei, Lot nr.51-33, 00 lei, Lot nr.52-25, 00 lei, Lot nr.53-45, 00 lei, Lot nr.54-45, 00 lei, Lot nr.55-45, 00 lei, Lot nr.56- 24, 00 lei, Lot nr.57-38, 00 lei, Lot nr.58-38, 00 lei, Lot nr.59-38, 00 lei.Per.de valab.a gar.de part.este de 75 zile de la data primirii of. Modul de const.a gar. pt. part.: -prin vir. bancar, in contul nr. RO31TREZ7055005XXX000169?Trez. Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060, sau printr-un instr. de gar. emis in cond.lg.de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prezinta in orig. Form. nr.11, prin depunere in numerar la casieria A.C.CONTINUARE la pct.VI.3)-ALTE INFORMATII
Garantie de buna executie
Gar.de buna exe. este de 5% din val. contr. subsecvent de furnizare fara TVA.Gar. de buna exe. se const. in maxim 5 zile lucr.de la data semnarii contr.de catre ambele parti.Forma de const.a gar.de buna exe.: printr-un instr. de gar. emis in cond.legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract(Formular nr.12), sau in cazul in care valoarea gar.de buna exe.este redusa ca valoare, se accepta const.acesteia prin dep.la casierie in numerar.(Cf.prev. art. 90, alin.(1)si alin(2) din H.G.R.nr.925/2006).In cazul IMM, decl.pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intrepr. interes.privind incadrarea in IMM.Decl. pe propria rasp. privind incadrarea in IMM va fi compl.cf.modelului prev. in Anexa nr.1 din Legea 346/2004 cu modif.ult.In cazul unei asoc. gar. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asoc. au oblig.de a depune o Decl.pe propria rasp.cf.Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)-Ofertantii vor prezenta Formularul 4conform modelului din Sectiunea IV ?modele de formulare, 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit.a, c^1 si d din OUG nr.34/2006)-Ofertantii vor prezenta Formularul 5 conform modelului din Sectiunea IV?modele de formulare, 3. Certificat de participarela procedura cu oferta independenta-Formular nr.17- din Sectiunea IV -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se vacompleta in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P., 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese, Formularulnr. 14 din Sectiunea IV-"Declaratie privind conflictul de interese pentruofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului. Persoane cu functie de decizie: - Dr.Ing.Peligrad Ion: Director general;Dobrescu Dan: Director adjunct, Dobre Cristiana: Contabil sef, Verzes Mihaela Florica: Consilier juridic, Bunghiuz Florin?Nicolae: Sef Grup Achizitii Publice, Stoica Marin: Sef Serviciu Achizitii Auto, A.T.S., Comunicatii si Informatica. -pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avandmentiunea ?conform cu originalul? .Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantilor semnatari ai acordului cadru sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Solicitat ? Prezentarea formularului nr.6 ? "Fisa de informatii generale"completat conform modelului din Sectiunea IV ? modele de formulare.Prezentarea formularului nr.6 ? "Fisa de informatii generale"completat conform modelului din Sectiunea IV ? modele de formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora-Formularul nr. 8Solicitat ?In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Declaratie privind lista principalelor livraride produse in ultimii 3 ani-Formularul nr. 7Solicitat ?Prezentarea formularului nr.7 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani completat conform modelului din Sectiunea IV ?modele de formulare, MostreSolicitat ?Operatorii economici au obligatia de a prezenta pana la data depunerii ofertei mostre pentru produsele ofertate.Mostrele trebuie sa indeplineaca toate cerintele minime obligatorii din prezentul caiet de sarcini si implica livrarea ulterioara a produselor in aceleasi conditii (in cazul atribuirii).Mostrele vor fi depuse la sediul DIRECTIEI GENERALE LOGISTICA, str.Eforie nr. 3, sect.5, tel. 021.352.02.09, persoana de contact Florina Paun.NOTA : In cazul neprezentarii de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, acestea vor fi declarate inacceptabile. Ofertantul va prezenta un certificat eliberat de un organism specializat in domeniu care sa ateste ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii.Ofertantul trebuie sa prezinte un document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer