Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru- furnizare -PROTEZE AUDITIVE


Detaliu pentru invitatia numarul 352547
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Numar invitatie: 352547/14.08.2013
Denumire contract: Acord cadru- furnizare -PROTEZE AUDITIVE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. HociotaCod fiscal: 4316210, Adresa: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Bucuresti, Telefon: 021-410.09.82, Fax: 021-410.02.78
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050751, telefon: +40 214100982, fax: +40 214100278, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050751, telefon: +40 214100982, fax: +40 214100278, Sala de curs
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru- furnizare -PROTEZE AUDITIVE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33185000-0 - Proteze auditive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 500 - 489, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ?1% din valoarea estimativa a fiecarui lot, respectiv pt lot 1 =950lei, pt lot 2 = 1000 lei , pt lot 3 = 1260 lei, pt lot 4 = 1305 lei , pt lot 5 = 375 lei. In oricesituatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conf.art.86, alin. 6 din H.G.925/2006, valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - virament bancar- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, conf. art.86 din H.G.925/2006.CONT GARANTII-RO69TREZ7055005XXX004238. Echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.( daca valoarea contractului subsecvent este mai mare de 5.000 euro)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratiepe propria raspundere(eligibilitatea)-privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere aofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 , in astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Manager: Dr. Marinescu Andreea NataliaDirector Financiar-Contabil: ec.Scurtu ElenaDirector Medical: dr.Mocanu BogdanDr.Serban Simona - presedinte comisieBiroul Achizitii Publice, Contractare: Petcu CarmenConsilier JuridicPrezentate in original ? copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalul -Pentru persoanele juridice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii , in original , copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalul: Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv anexa).Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana , copie legalizata in limba romana sau copii semnate si certificate conform cu originalul) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil(pe anul 2012), vizat si inregistrat de organelecompetente, Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri.Ofertantul va completa media de afaceri globale care vizeaza activitatea dinultimii 3(trei) ani.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza lacursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE, ,Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pe domeniul care fac obiectul acordului-cadru, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer