Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare carburanti auto in conditiile franco ? depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, pentru : - MOTORINA EURO 5 ? COD CPV 09134220-5,- BENZINA FARA PLUMB -COD CPV 09132100-4


Detaliu pentru invitatia numarul 333350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Gl. Ieremia Grigorescu" al judetului Galati
Numar invitatie: 333350/08.08.2012
Denumire contract: Acord cadrufurnizare carburanti auto in conditiilefranco ?depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, pentru : -MOTORINA EURO 5? COD CPV 09134220-5, -BENZINA FARA PLUMB -COD CPV 09132100-4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Gl. Ieremia Grigorescu" al judetului GalatiCod fiscal: 3655870, Adresa: Str. Mihai Bravu nr. 36, Galati, Telefon: 0236310112 ; 0236460513, Fax: 0236460645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadrufurnizare carburanti auto in conditiilefranco ?depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, pentru : -MOTORINA EURO 5? COD CPV 09134220-5, -BENZINA FARA PLUMB -COD CPV 09132100-4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadrufurnizarecarburanti auto in conditiile franco- depozite beneficiar cu mijloace de transport apartinand furnizorului, verificate metrologic si prevazute cu ceasuri de masurare a cantitatilor livrate pentru: - MOTORINA EURO 5? COD C.P.V. 09134220-5, - BENZINA FARA PLUMB - COD C.P.V. 09132100-4.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4319, 20 lei conform O.U.G. nr.34/2006 art. 43 ^1 alin.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 20 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Constituirea garantiei de participare va fi acceptata prin: 1)Ordin de plata in contul RO73TREZ3065005XXX000192- Trezoreria Municipiului Galati, cu conditia confirmarii acestuiade catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;2) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (recomandabil saude preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania), care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 20 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009 .3) Lichiditati depuse la casieriaautoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: 1. Declaratii privind eligibilitatea referitoare laneincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 prezentata de ofertant/candidat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: se solicita, FORMULAR A, completat2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Documentul solicitatpentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1lit. d si lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depussi de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: se solicita FORMULARUL B, completat.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere.Cerinta obligatorie: Declaratie data in fata unui notar, din care sa reiasa ca nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 si art. 181 din OUG 34/2006. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a, lit. c1 , lit. d si lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Indeplinirea obligatiilor: Cerinta obligatorie: Certificatefiscale (in original sau copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile), in conformitate cuprevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.5. Certificatului de participare cu oferta independenta : Cerinta obligatorie: se va completa FORMULARUL C, completat.6. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator : Cerinta obligatorie : se va completa FORMULARUL D.7.Pentru informarea ofertantilor /candidatilorreferitor la evitarea conflictului de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, in cadrulautoritatiicontractante suntnominalizate urmatoarele persoane cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) dupa cum urmeaza : - ColonelLucaciu Marcel Sorin ? Ordonator Secundar de credite- Maior Balaci - Miroiu Anda- Seful Directiei Financiare- ColonelBalabanVasile ?Ordonator Tertiar de credite- Locotenent colonelBosenco Carmen ? contabil sef- Locotenent Musat Catalin ? Consilier juridic- Locotenent Melinte Daniela ?Ofiter specialistI- Compartiment Achizitii Publice- Locotenent PortaseDiana ? Ofiter specialist I ?Compartiment tehnic- Plutonier adjutant Budu Ghita ? Subofiter tehnic principal I CompartimentAchizitii PubliceIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datoriila plata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Se solicita: 1) Persoane juridice /fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin raza caruia este situat sediul ofertantului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul cu originalul, cu semnatura si stampila.2) Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in original sitraducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc aprezentat doar copializibila cu mentiunea ?conform cu originalul cu originalul, semnata si stampilata, pentru conformitateva prezenta ulterior si documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: - ultimul Bilant contabil ? in copie vizat deorganele abilitate si fisa de informatii generale .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: 1.Fisa privind experienta similara ? livrariin ultimii 3ani care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari. Standarde de asigurare a calitatii: certificate care confirma sistemul calitatii si sau alte dovezi sau documentecaresa ateste ca ofertantul are un sistem de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer