Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru ? furnizare cartuse de toner


Detaliu pentru invitatia numarul 356287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Numar invitatie: 356287/03.12.2013
Denumire contract: Acord cadru ? furnizare cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4317495, Adresa: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Telefon: +40 268308434, Fax: +40 268547730
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru ? furnizare cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare: Lot1 ? Cartuse de toner pentru D.G.R.F.P. Brasov si a structurilor subordinateLot 2 ? Cartuse de toner pentru A.T.C.P. Brasov si structurilor subordonate:
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 818.66 - 568, 129.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip este de :11.000 lei din care: Lot 1- 8.700 lei, lot 2 ? 2.300 lei. Pt situatiile in care gar de particip se va depune in alta valuta, data la care se va face echiv leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, la curs BNR.Gar de particip se constituie conf art.86, alin(1)din H.G.925/2006 cu modif si compl ult.Perioada de valab a gar de particip va fi cel putin egala cu perioada min de valab a ofertei, respectiv 60 zile, incepand cu termenul limita de depunere a ofertei.1.In orice sit, dovada constituirii gar de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschiderea ofertelor, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in orig, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b)Scrisoare de gar bancara in favoarea autoritatii contractante , in original.c) Virament bancar in contul autoritatii contractante RO27TREZ1315005xxx000133 deschis la Trezoreria Brasov .Ordin de plata vizat de banca in contul autorit contract(in copie conform cu originalul sau in original).Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.In baza prevederilor art. 16 alin.(2)din Legea nr.346/2004 cu modific si compl ult, gar de particip a operatorilor economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Gar de particip emisa in alta lb decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb romana. Formularul nr. 10. Gar de particip se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. - Garantia de buna executie se va constitui in cuantum , de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. - Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 din H.G. 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2).Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 3 ).Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d , daca este cazul.Cerinta nr.3Declaratii privind calitatea de participant la procedura ? (Formularul nr. 7).Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertantul asociat.Cerinta 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Felicia Pop - Director GeneralLucian Voinescu ? Director ExecutivVasile Tibre ? Director ExecutivDoru Plesa ? Director ExecutivCamelia Naparus - Trezorier sefIlie Jean ? Sef Administratie Adjunct Inspectie FiscalaStefan Baiu - Sef ServiciuDragos Bazarea - Sef ServiciuIuliu Dobos - Consilier juridicIoan Pelin - Consilier superiorIonel Nechita - Expert superiorCorneliu - Ioan Taflan - Inspector principalFlorentina Pribeagu - Inspector superiorNicolae Cosgarea - Subing. Serv ad-tivTraian Serban - Consilier superiorPetruta Grusea - Consilier superiorVoda Radu - Inspector principalCostin Lucian Blaj - Consilier juridicOlimpia Stoia - Sef serv. ContabilitateIuliana Viorica Cucos - Sef serv fin, buget si inv.Nicolae Malancioiu - Sef serviciuAndreea-Ioana Stan - Sef serviciu juridicArsene Daniel-Rasvan ? Pt. Sef Birou Avizari si Cont.Se va completa (Formularul nr. 9) Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupaCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? se va completa (Formularul nr. 8)Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Cerinta nr. 7Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 8Daca este cazul: Peroanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din caresa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certficatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3ani.Se va completa - Formularul nr.4.Fisa de informatii generale referitoare la cifra medie de afaceri aofertantului.Conversia leu/valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte. Baza legala: Art.185 din OUG 34/2006 si art. 9 dinH.G.925/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., continandvalori, perioade, beneficiari. Se va completa - Formularul nr.5Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade, beneficiari.Conversia leu/valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte. Baza legala: art.188 alin.1 lit. a din O.U.G. 34/2006 Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiImplementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer