Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU : FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010) in perioada Mai 2012 - Aprilie 2013 prin atribuirea a 2 contracte subsecvente


Detaliu pentru invitatia numarul 323385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MIHAIL GRIGORE STURDZA" AL JUDETULUI IASI
Numar invitatie: 323385/06.04.2012
Denumire contract: ACORD CADRU : FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010)in perioada Mai 2012 - Aprilie 2013 prin atribuirea a 2 contracte subsecvente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MIHAIL GRIGORE STURDZA" AL JUDETULUI IASICod fiscal: 4701630, Adresa: STR. LASCAR CATARGI NR.59, Iasi, Telefon: 0232/412121, Fax: 0232/213617, 0232/214470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU : FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010)in perioada Mai 2012 - Aprilie 2013 prin atribuirea a 2 contracte subsecvente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MOTORINA LICHIDA (SR EN 590+A1:2010)in perioada Mai 2012 - Aprilie 2013 prin atribuirea a 2 contracte subsecvente
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 497, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, mentionat si in invitatia de participare, in suma fixa de4.277lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar este: RO39TREZ4065005XXX000424, Trezoreria Iasi.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4277 leiin conformitate cu art. 278.1 alin 1. litera b)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAPnumita documente de calificare si propunere tehnica, asa cum este specificat si in cap IV. 4.3) Modul de prezentare a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare.Vor fi exclusi din procedura ofertantii a caror situatie personala se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile uletrioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea FormulareVor fi exclusi din procedura ofertantii care se incadreaza intr-una din prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata, Certificat de atestare fiscala: Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele prezentate rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului;4. Certificat privind taxele si impozitele localeSe solicita prezentarea Certificatului privind taxele si impozitele locale, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente din luna anterioara deschiderii ofertelor;In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, pentru evitarea conflictului de interese .Ofertantul trebuie sa completeze FormularulC din sectiunea FORMULARE.Persoane cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Colonel Iamandi DanLocotenent colonel Botosineanu AlexandrinaCapitan Paveliuc CristianLocotenent Ticu CristinaLocotenent colonel Ciufecu CarmenLocotenent Spiridon SilviaPlutonier adjutant Mihalache ConstantinIncadrarea in una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului cadru.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul D din sectiunea FORMULARE conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Neprezentarea acestui certificat completat duce la excluderea ofertantului.Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezentain oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se solicita prezentarea Certificatului Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Cometului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte includerea obiectului procedurii in domeniu de activitate a ofertantului;Documentele solicitate pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare motorinain ultimii 3 ani.- se solicita prezentarea unui contract cu valoarea totala fara TVA mai mare de 300.000 lei (formularul E din sectiunea FORMULARE) Certificarea sistemului calitatii: se solicita ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer