Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru- Furnizare produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 344633
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01026 BUCURESTI
Numar invitatie: 344633/02.04.2013
Denumire contract: Acord-cadru- Furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01026 BUCURESTICod fiscal: 4193184, Adresa: B-DUL General Vasile Milea nr. 5-7, sector 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +04 0213191400, Fax: +40 0213181779
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru- Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare produse alimentare: - salam - cod CPV 15131120-2, - cascaval - cod CPV 15500000-3, - paine alba feliata - cod CPV 15811100-7.Serviciu transport rutier: cod CPV 60100000-9.
II.1.6) CPV: 15131120-2 - Salamuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 187.9 - 134, 254.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Forma de constituireeste cea prevazuta in articolul 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul se va calcula prin insumarea valorii specificata in anexa B pentru fiecare lot la care ofertantul depune oferta.Pentru echivalenta leu/euro se va lua in calcul cursul BNR publicat cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.Conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? garantia de participare se constituie prin virament bancar? in contul RO59TREZ7065005XXX000088 deschis la Trezoreria Sector 6? sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. Garantia de participare este irevocabila.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Dovada garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor)si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica este de 5% din pretul contractuluisubsecvent fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prinscrisoare de garantie bancara de buna executie, intocmita in conformitate cu Formularul 11 sau in functie de suma rezultata, autoritatea contractanta impreuna cu semnatarul contractului pot decide constituirea garantiei de buna executie si prin virament in contul RO59TREZ7065005XXX000088 deschis la Trezoreria Sector 6.In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data finalizarii contractului si de indeplinirea de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi calificati ofertantii care nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 / 2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 : - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul Formularul 5;
- Fisa de informatii generale, completata in conformitate cu Formularul 6;
- Cazierul fiscal;
- ?Certificatul de participare cu oferta independenta?;
- Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea cea priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1)Virgil Ovidiu POP2) Velicof Mihai3) Ciutea Ion4) Mota Gabriela - documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit; sau- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru lotul 1 Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 22097.00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Pentru lotul 2 Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 19669.00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Pentru lotul 3 Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluitrebuie sa fie de minim 8579.00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindprincipalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari., Informatii referitoare: - la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuui de furnizare produse alimentare;
- autorizatia sanitar veterinara valabia la data limita de depunere a ofertelor pentru utilajele necesare livrarii produselor. Vor fi calificati ofertantii care fac dovada implementarii si mentinerii unui Sistem de Management al Calitatii (ISO. SR EN ISO 9001:2001 si ISO 22000:2005)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer