Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU -LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, TROTUARE SI DRUMURI COMUNALE- MUNICIPIUL BRAD


Detaliu pentru invitatia numarul 344659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)
Numar invitatie: 344659/02.04.2013
Denumire contract: ACORD CADRU -LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, TROTUARE SI DRUMURI COMUNALE- MUNICIPIUL BRAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)Cod fiscal: 4374962, Adresa: STR. REPUBLICII NR.18, Brad, Telefon: 0254612665, Fax: 0254612669
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. INDEPENDENTEI NR.2, Brad, Romania, cod postal: 335200, telefon: +40 0254612665, fax: +40 0254612669, persoana de contact: CIRCO AUREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. INDEPENDENTEI NR.2, Brad, Romania, cod postal: 335200, telefon: +40 0254612665, fax: +40 0254612669, REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU -LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII STRAZI, TROTUARE SI DRUMURI COMUNALE- MUNICIPIUL BRAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare, parcari si drumuri comunaleMunicipiul Brad
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 421, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 88.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO 93 TREZ 3695006XXX000047 deschis la TREZORERIA BRAD sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana.Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la data publicarii invitatiei de participareIn cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul totalstabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 8.002, 11 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate indocumentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratiaprivind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.- Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratiaprivind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator pt lit. a c1 si d daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : FLORIN CAZACU -primar, CIRCO AUREL -viceprimarMembrii comisiei de evaluare: CIRCO AUREL --presedinte comisie, PETREAN GABRIELA-membru, DUNA GHEORGHE -membru, PALIEVICI EUGEN -membru, TRIFAN FLORINA -secretarPersoanele ce au intocmit documentatia de atribuire : CIRCO AUREL - viceprimar, TRIFAN FLORINA -expert - Comp. Achizitii Publice.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritorialaactiveaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor; b)Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul caofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere aofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in originalsau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, inurma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cuoriginalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului suntcuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cifrade afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabilsau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente), Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 2.210.538lei (exclusivTVA), In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, ca la momentul semnarii contractului, in cazul declararii ofertei sale ca fiindcastigatoare, va avea acces sau va avea disponibile resurse realenegrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori altemijloace financiare in valoare de minim 276.317Lei sau echivalent, pentruo perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani celputin cate 1 contract similar din fiecare categorie de lucrari, adica cel putincate un contract de: Reparatii cu mixtura asfaltica, covoare asfaltice, asanaresuprafete burdusite; Stabilizarea in situ a pamanturilor;Imbracaminti bituminoase usoare;Pavaje, montare borduri;Marcaje rutiere. Se accepta si contracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile de lucrari mentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putin egala cu 1.105.269lei, exclusiv TVA., Continuare cerinta nr. 2Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari iundica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3. Utilaje dotare minima : statie de preparare a mixturilor asfaltice prevazuta cu dozator pentru fibre si aditivi solizi: 1 buc.;repartizator finisor: 1buc.; autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.; buldoexcavator: 2 buc.; compactor static autopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;masina de marcaj: 1buc.;freza asfalt 1buc. ;incarcator frontal: 1buc. ;reciclator: 1buc.;autobasculanta :8buc.- se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice.-se va prezenta raportul de inspectie tehnica si autorizatia de mediu conforme si valabile pentru statia de preparare a mixturii asfaltice; raport de inspectie tehnica conform si valabil pentru repartizatorul finisor., Cerinta nr. 4. Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cu experienta profesionala generala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri; 1 inginer topograf.Personal de executie calificat: 4 persoane cu calificare asfaltator; 4 persoanecu calificare lucrator in drumuri; 4 persoane cu calificare mecanic utilaje; 4persoane cu calificare conducator auto;, Continuare cerinta nr. 4Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul.Pentru personalul de executie (calificat)se vor prezenta urmatoareledocumente: declaratie de disponibilitate, diploma de calificare., Cerinta nr. 5. Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat pentru profilurile respective(conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completari ulterioare).Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 6. Informatii privind subcontractantii.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri-, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer