Achizitie publica - acord cadru pentru furnizare conseve legume: lot 1 cons. leg mazare verde;lot 2 ? cons. leg. fasole pastai ;lot 3 ? ghiveci leg.in bulion ;lotul 4 ? cons. leg. zarzavat pentru ciorba ;lotul 5 ? cons. leg. rosii (tomate) in bulion; lotul 6 ? cons. pas
Detaliu pentru invitatia numarul 355171
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355171/28.10.2013
Denumire contract: acord cadrupentru furnizare conseve legume: lot 1cons. legmazare verde;lot 2 ? cons. leg. fasole pastai ;lot 3 ?ghiveci leg.in bulion ;lotul 4 ? cons. leg. zarzavat pentru ciorba ;lotul 5 ? cons. leg. rosii (tomate) in bulion; lotul 6? cons. pasta tomate ;lotul 7 ? fasole boabe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta BucurestiCod fiscal: 4193095, Adresa: STR.SABARULUI, NR.1 COMUNA JILAVA JUD.ILFOV, Jilava, Telefon: +402 14570181, Fax: +402 14570164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadrupentru furnizare conseve legume: lot 1cons. legmazare verde;lot 2 ? cons. leg. fasole pastai ;lot 3 ?ghiveci leg.in bulion ;lotul 4 ? cons. leg. zarzavat pentru ciorba ;lotul 5 ? cons. leg. rosii (tomate) in bulion; lotul 6? cons. pasta tomate ;lotul 7 ? fasole boabe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru pentru furnizarea de: a) Lotul 1 ? conserve legumemazare verde : cantitate minima 1.100kg ? maxima 8.000kgb) Lotul 2 ? conserve legume fasole pastai: cantitate minima 1.200kg ? maxima 9.000kgc) Lotul 3 ? conserve legume ghiveci legume in bulion: cantitate minima 1.000kg ? maxima 7.000kgd) Lotul 4 ? conserve legume zarzavat pentru ciorba : cantitate minima 850 kg ? maxima 6.000 kge) Lotul 5 ? conserve legume rosii (tomate) in bulion: cantitate minima 250 kg ? maxima 2.000 kgf) Lotul 6 ? conserve pasta tomate : cantitate minima 4000kg ? maxima 23.300 kgg) Lotul 7 ? fasole boabe: cantitate minima 4 500 kg ? maxima 30.000kg
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 2% din valoarea acordului cadru si este in cuantum de: 366 lei = lot1, 432 lei =lot 2, 280 lei =lot 3 , 228 lei =lot 4, 76 lei = lot 5 , 1258 lei =lot 6 , 1680lei = lot 7.Mod de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 86 alin.1 din HG 925/2006- depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau in numerar.Cont garantii Penitenciarul Bucuresti Jilava: RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov. Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai mica de 60zile de la data limita stabilita pentru primirea depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . Echivalenta garantiilor depuse in alte valute va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile . Garantia de participare va fi depusa in original la sediul unitatii si o copie in SEAP, scanata si cu semnatura electronica.
Garantie de buna executie
GBE este in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent, fara TVA si se constituie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - prin depunere in numerar la casieria autorit. contract., - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti/de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contr. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contr., autorit. contr.urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.( in conf.cu ART.1 HG nr 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? completata in conformitate cu Formular nr .1 , sectiunea Formulare si modele* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - completata in conformitate cu Formular nr.2, sectiunea Formulare si modele* Certificat de Taxe si Impozite locale (creante bugetare de plata la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celeiin care este prevazut termenul mimita de depunere a ofertelor . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.* Certificat de Atestare Fiscala (obligatii de plata exigibile la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.*Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Formular nr.3 , sectiunea Formulare si modele* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 - completata in conformitate cu Formular nr.8, sectiunea Formulare si modele* Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractat/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Stroe Catalin - DirectorRadulescu Laura ? director adjunct economico-administrativNica Dana ? contabil sefMiereanu Doina ? responsabil viza CFPPSandu Cornelia ? sef serviciu logistica , presedinte comisie evaluareBadea Gabriel - rezerva presedinte comisie evaluareTufanescu Carmen - membru comisie evaluareCiutea Corina - membru comisie evaluareLungu Marin - membru comisie evaluareNeacsu Cristina - membru comisie evaluareStoica Florin - membru comisie evaluareUrsu Dragos - rezerva membru comisie evaluare 1. Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati , completat in conformitate cu Formular nr.5 , sectiunea Formulare si modele.* Documente/parti relevante dupa contract/proces-verbal de receptie (in conformitate cu art. 188, alin 1, pct. a) din OUG nr. 34/2006).* Mostra produs ofertat. Se vor prezenta fotografii/descrieri pana cel tarziu la data si ora limita pentru fiecare produs ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 14:53