Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru -Servicii asigurari RCA


Detaliu pentru invitatia numarul 356149
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356149/27.11.2013
Denumire contract: Acord cadru -Servicii asigurari RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Episcopiei, nr.48, Arad, Romania, cod postal: 310084, telefon: +40 257280261, fax: +40 257280361
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DS Arad, Str.Episcopiei, nr.48, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru -Servicii asigurari RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea RCA a autovehiculelor DS Arad.Valoarea maxima a acordului cadru este de 280000 lei, valoare aferenta unui numar de 90 autovehicule.Valoarea minima a acordului cadru este de 160000 lei, aferenta unui nuumar de 70 autovehicule.Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 70000 lei.Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 40000 lei.Diferenta intre cantitatea maxima si minima a acordului cadru si contractelor subsecvente va fi determinata de intrarile si iesirile estimate din balanta mijloacelor fixe.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2800 lei. Data pt.echivalenta leu/valuta va fi a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Echivalentase va face la cursul BNR. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contul DS Arad, deschis la Reiffeisen Bank Arad, cu numarul RO 26 RZBR 0000060001027446 / printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale, in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, . Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006, in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ;3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006; 4.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Arad: membrii CA: Tigan Teodor, Zorlintan Paula, Mucescu Ioan, Mogos Gheorghe, comisia de licitatie : Cuzman Avram, Bradean Florica, Pascalau Mircea, Mustata Dan, Bundau Lucian , Emil Toader, Costut Adina;5.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii, de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat , scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii, de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie , conform art.11, al.4 din HG 925/2006, devenind aplicabile prevederile art.9, al.3 din Ord.509/2011 Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire .Informatiile din Certificatul constatator sa fie corecte si actualizate la data limita a depunerii ofertelor.- Autorizatia de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in baza legii nr.32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, care sa confirme dreptul ofertantului de a presta servicii de asigurare pe teritoriul Romaniei la data limita de depunere a ofertelor/Orice document prin care sa faca dovada ca este atestat de Comisia Nationala de Supraveghere a Asigurarilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale;Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani sa fie de min.140000 lei.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012, atat in lei cat si in alta valuta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE: Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Prezentarea cel putin a unui document/certificat/declaratie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de min. 70000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P./ Sediul DS Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 08:15
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer