Achizitie publica - Acord cadru ? Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
Detaliu pentru invitatia numarul 320869
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320869/28.02.2012
Denumire contract: Acord cadru ? Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ANTON CINCU TECUCICod fiscal: 4322270, Adresa: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Tecuci, Telefon: 0236/811608, Fax: 0236/811608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236811608, fax: +40 236811608, persoana de contact: Barbalata Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La Spitalul Municipal "Anton Cincu" Tecuci, jud. Galati, str.Costache Conachi, nr. 35, la sala de sedinta din corpul administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru ? Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti (deseuri anato-patologice, deseuri infectioase, deseuri intepatoare-taietoare, deseuri chimice si farmaceutice)
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 453, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) in contul RO27TREZ3075006XXX002266 Trezoreria Tecuci , sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare. Cuantumul garantiei de participare este de 9072, 00lei Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic ca nefondata in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 4233, 59 lei, (conf. art. 278^1 alin.1 lit.b, din OUG nr. 34/2006 - intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, Garantia de buna executie se depune in contul: RO ?????????? (completareaFormularului 15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 1A);Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 1B);Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006 (completare formular 1C);Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 16);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 13). Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, (principal codurile CAEN pentru: 3822 tratare si eliminare deseuri periculoase, 3812 colectare deseuri medicale periculoase, secundar 4941 Transporturi rutiere de marfuri conf HG 1061/2008 )-(se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata). Autorizari pentru prestare servicii: 1. Autorizatie de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale; Ordinul Ministerului Mediului 1798/20072. Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica Galati pentru rutele de transport deseuri rezultate din activitati medicale conform art 34 din Ordin 219/2002;3. Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana conform OMS 1030/2009;4. Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare conform OMS 1030/2009;5. Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport conform Ordin 613/2009 si HG1061/2008 - trebuie asigurat minim 2 mijloace auto in caz de defectiuni tehnice;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, insotita de recomandari si experiente similare., Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Publica, Dovada dispunerii a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor autorizat conform legii (OMS 219/2002) in scopul respectarii principiului proximitatii precizat de legea 426/2001, Persoanele responsabile de indeplinirea contractului avand atasate CV-uri/atestate/ diplome/certificate (acolo unde este cazul) Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase ? copie/copie legalizata; si Consilier de Siguranta, cf HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor., Documente care atesta ca activitatea de incinerare deseuri nu are impact semnificativ asupra mediului., Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare., Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO 14001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 10:04