Achizitie publica - ACORD CADRU SERVICII DE TIPARIRE SI LIVRARE VINIETE SI TICHETE
Detaliu pentru invitatia numarul 346423
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346423/09.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRUSERVICII DE TIPARIRE SI LIVRAREVINIETE SI TICHETE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL PENTRU ADMINISTRAREA PARCARILORCod fiscal: RO24854825, Adresa: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-402290, Fax: 0264-402290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264-596030, fax: +40 264-402290, persoana de contact: IOANA TANTAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cluj, STR.MOTILOR NR.3, Sala MareCluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRUSERVICII DE TIPARIRE SI LIVRAREVINIETE SI TICHETE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, 1.- cantitatile maxime previzionate, pe intreaga durata de derulare a acordului ? cadru, sunt de 73500 buc. viniete si 1102500 buc. tichete2.- cantitatile minime previzionate , pe intreaga durata de derulare a acordului ? cadru, sunt de 50000 buc. viniete si 900000 buc. tichete-B1.- cantitatile maxime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, 3000 buc. viniete si 20000buc. tichete iar cantitatea minima este de 1000 buc. viniete si 5000 buc tichete.Calendarul de atribuire -lunar
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5292 leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor siva fi irevocabila.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, , la casieria autoritatii, str. Motilor 7 . instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 01.04.2013 , 1 euro = 4.41 leipentru garantia depusa in valuta se va lua 4, 41 lei pt 1euro. Cont: RO92TREZ2165006XXX026429 Trezoreria Cluj
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, constituita prin instrument de garantare sau prin retineri succesive din contractele subsecvente, intr-un cont deschis la Trezorerie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul F52).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006( privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este director Florin Bugnar;Cotisel Ioana, Tantau Ioana, Postolache Lavinia, Bordea Eugen) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 15;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele5) si 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7).Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular 4;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 3) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala ./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat de organele competente.daca nu s-a depus inca bilantul pe 2012se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra de afaceri, media in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii3aniFormularul6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii de tiparire si livrare viniete si ticheteefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., cerinta minima de calificare 1.Ofertantul va prezenta ca si experienta similara contracte de servicii, prin care sa confirme prestarea de servicii de tiparire si livrare viniete si tichete, conformcelor prevazute in caietul de sarcini, prestatein ultimii 3 ani in suma cumulata de minim 7800lei fara tva. Valoarea solicitata va fi constituita din suma a maxim 3 contracte .Contractele prezentate ca si experienta similara vor fi prestate in ultimii 3 ani si vor fi insotite de certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie)prin care sa se confirme prestarea de servicii similare continand referiri la : beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, Informatii privind subcontractantii Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii sau documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat de catre un organism acreditat, conform ISO 9001 (din care sa reiasa domeniile certificate ? cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri) valabil la data limita a depunerii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 13:07