Achizitie publica - Acord cadru 5 tipuri de medicamente Spital + UPU
Detaliu pentru invitatia numarul 332409
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332409/25.07.2012
Denumire contract: Acord cadru 5 tipuri de medicamente Spital + UPU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAUCod fiscal: 4055750, Adresa: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Buzau, Telefon: 0238.720.223, Fax: 0238.720.223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Fiind o procedura ce se desfasoara prin mijloace electronice , ofertele se vor depune in format electronic in S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru 5 tipuri de medicamente Spital + UPU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a 6 de tipuri de medicamente necesare tratamentului pacientilor spitalizati, atat pentru cei internati in sectiile Spitalului Judetean de Urgenta Buzau cat si pentru cei internati in sectia UPU.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 456.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot la care se depune oferta .Cuantumul garantiilor pentru fiecare lot in parte este prevazutla sectiunea "loturi" . Garantia totala pentru toate cele 5 loturi este de 1.004, 57 lei .Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr.RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzauNumerar la casieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.a din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Nota: Pentru a putea identifica loturile pentru care s-a depus garantie ofertantii au obligatia de a atasa la scrisoarea de garantie , ordinul de plata sau instrumente de garantare , o anexa din care sa reiasa faptul ca valoarea tuturor garantiilor pentru fiecare lot in parte sa fie identica cu valoarea din scrisoare sau ordin de plata.
Garantie de buna executie
Se va solicita garantie de buna executie 5% din valoarea contractelor subsecvente, daca valoarea este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in copie;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in copie;3. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare ? in copie;4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare in conformitate cu Formularul E din Sectiunea Formulare ? in copie;Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care aproba bugetul si care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Nicolescu Dorel- manager, Dr.Draghici Ion- director medical , Ec.Carmen Laura Pandelescu - director financiar contabil , Ec.Ene Nicolae -sef birou achizitii ) este exclus din procedura de atribuire.5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in copie.6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in copieDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privnid indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse . ( Se vor lua in consideratie prevederile O.G. 29/ 31.08.2011 de modificare a O.G. nr 92/2003 privind codul de procedura fiscala. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la art. 21 lit e)-h) din Legea nr 26/1990.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal din raza de domiciliu a ofertantului .Persoanele juridice nerezidente vor depune bilant sau extras de bilant in masura in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul., Informatii privind cifra medie de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011.Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Cursul de schimb mediu anual : Euro mediu (ron/euro)2011= 4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei ; 2009=4, 2373 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de distributie Angro. -Acesta este o autorizatie acordata de Ministerul Sanatatii publice in baza art.788 alin. 1 cap. VII al titlului XVIIdin legea 955/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 13:30