Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU ACHIZITIE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARDURI


Detaliu pentru invitatia numarul 345426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APIA CENTRUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 345426/17.04.2013
Denumire contract: ACORD CADRU ACHIZITIE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARDURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA CENTRUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 20741670, Adresa: Loc.Satu Mare, Str. Botizului, Nr. 49 , Jud. Satu Mare, Satu Mare, Telefon: 0261768340, Fax: 0261768340
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU ACHIZITIE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARDURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant auto, Benzina fara plumb CO minim 95, Motorina EURO 5, pe baza de carduri.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 220 - 190, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei(echivalentul in lei a 454, 80 EUR, la curs BNR 1 EUR = 4, 3975 lei, din data de 15.03.2013) si se va constitui prin virament bancar in lei sau instrument de garantare(formular F08) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in lei sau in euro, care se va posta obligatoriu scanata dupa original in SEAP iar originalul va fi prezentat la sediu1 autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completareFORMULAR 06).2. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFORMULAR 07)3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original (Completare FORMULAR 02 ).4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original(Model - FORMULAR 03 ).5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFORMULAR 04).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Director Executiv - Gabriel Beniamin Les, Sef Serviciu Economic Recuperare Debite - Krisztina Csehi, Consilier Juridic - Tarta Ramona Mirela, Responsabil parc auto - Vas Daniel Stefan, Responsabil CFP - Andercou Petru Vasile.6. Scrisoare de inaintre, prezentare conform FORMULAR 01.7. Formular de oferta ?FORMULAR 09? si?FORMULAR 09 ? ANEXA.8. Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.9. Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie lizibla "conform cu originalul", informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri care vizeaza activitatea dinultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibilePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin o statie de distributie carburanti in Municipiul Satu Mare si cel putin 1 (una) statie de alimentare in fiecare judet, proprie sau partenera, care accepta alimentarea cu carburanti(motorina si benzina) pe baza de carduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer