Achizitie publica - ACORD CADRU ACHIZITIE LEMN DE FOC
Detaliu pentru invitatia numarul 338622
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338622/01.11.2012
Denumire contract: ACORD CADRU ACHIZITIE LEMN DE FOC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TELEORMANCod fiscal: 4568080, Adresa: str. Ion Creanga, nr. 71 - 73, Alexandria, Telefon: 0247407231, Fax: 0247310027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Creanga, nr. 71 - 73, Alexandria, Romania, cod postal: 140052, telefon: +40 247407144, fax: +40 247310027, persoana de contact: SERVICIUL LOGISTIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Creanga, nr. 71 - 73, Alexandria, Romania, cod postal: 140052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU ACHIZITIE LEMN DE FOC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LEMN DE FOC DE ESENTA TARE
II.1.6) CPV: 03418100-4 - Lemn de esenta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa poata fi retinuta cu respectarea conditiilor art.2781 din OUG nr.34/2006intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare, : a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO87 TREZ 6065 005X XX00 0158 deschis la Trezoreria Municipiului Alexandria, cod fiscal 4568080- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original Pentru I.M.M. - uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat la punctul 6. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei..4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta /restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.6.Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse, in conformitate cu preved.art.188, alin.1, lit a din OUG 34/2006 Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, documentatia este atasata invitatiei la cererea de oferta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 14:26