Achizitie publica - Acord cadru alimente - Cas si Cascaval
Detaliu pentru invitatia numarul 333197
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333197/06.08.2012
Denumire contract: Acord cadru alimente -Cas si Cascaval
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +040 212237192, fax: +040 212231480, persoana de contact: Tereza Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL NATIONAL DE GERONTOLOGIE SI GERIATRIE?ANA ASLAN?, str. Caldarusani, nr. 9, sector 1, Bucuresti, parter - Amfiteatru.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru alimente -Cas si Cascaval
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Cas proaspat si Cascaval slab saratOperatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul produselor utilizand mijloace de transport proprii pana la cele doua sedii ale Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? cu sediul in Bucuresti, str. Caldarusani, nr.9 sector 1, siCalea Bucurestilor nr. 307 Otopeni.
II.1.6) CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de particip.1% din val.max. estim.2371.76 RON valab.60 de zile de la data limita de dep. a ofert. da X nuConf. art. 278¹ ali.1 puctul c) din OUG 34/2006, in masura in care Cons. resp contest, autorit.contract.va retine contestat. din garant. de particip. in raport cu val. max. estim. a cont. urmat. sume: 2.372, 00 lei.(Garant banc. poate fi depusa cel mai tarziu la data si ora desch. of.).In cazul ext.perioad. de valab. a of., perioada de valab. a garant. pt. particip. va fi prelung. in mod coresp. Garant. trebuie sa fie irev.Autorit.Contract. are dreptul de a retine garantia pt. particp., ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: (a)isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;(b)oferta sa fiind stab. castig., nu constituie garant. de buna executie in perioada de valab. a ofertei in care urmeaza sa semneze contract si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contract. subsecv.;(c)of. sa fiind stab. castig., ref. sa semneze contractul de achiz. publica in perioada de valab.a ofertei.(d)in sit. in care ofert.depune o contest ce va fi respinsa de catre C.N.S.C.(se va retine suma in cuantumul precizat la Sect.?Garantie de perticipare?). Garantia pt. particip. constit. de ofertant.a carui oferta a fost declarata castig. se returneaza acestuia de catre autorit. contract. in cel mult 3 zile lucr. de la semn. contract. Garantia de particip. se poate const. in contul: RO40TREZ7015041XXX000395, deschis la Trez. sector 1, Buc. virament bancar, OP, fila CEC, .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1* Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.Cerinta nr. 2* Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.Cerinta nr. 3* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului 314/2010 ? originalIn cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.Cerinta nr. 4* Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta o copie legalizata sau original, copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5* Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta o copie legalizata sau original, copie conform cu originalul.Cerinta nr. 6* Declaratie privind calitatea de participant la procedura - originalCerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Manager -Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul). Cerinta nr. 1* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Cerinta nr. 2* Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Fisa de informatii generale - original, 2 Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, (31.12.2011)? copie legalizata sau copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea Listei privind principalele livrari in ultimii 3 ani .Ofau obligatia de a prezenta copii de pe partile relev ale contra, 2 Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului - original, 3 AUTORIZATIE ca mijloacele de transport sunt autorizatede DSV (siguranta alimentelor - Ord.ANSV 111/2008).copie conform cu orig, 4 Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin o recomandare/ certificat constatator din partea beneficiarilor acestuia pentru, contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara.Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: , modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca peparcursul parcursul derularii contractului au fost, inregistrate neconformitati, receptii amanate saurespinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a produselor livrate (original sau copie conform cu originalul)., 5 Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii unei oferte comune. Se va prezenta Acordul de asociere, 6 Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, cu specializarea acestora Cerinta nr. 1* Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO9001/ ISO 22000 sau echivalenta pentru distribuitor: (sa fie deja implementat si valabil la data deschideri), in copie conforma cu originalul.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:04