Achizitie publica - ACORD CADRU ATA CHIRURGICALA
Detaliu pentru invitatia numarul 357520
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357520/14.02.2014
Denumire contract: ACORD CADRU ATA CHIRURGICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU ATA CHIRURGICALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Nr.crt Denumirea U.MCant minimaCant.Maxima24 luni1.ATA CHIRURGICALA(BATIR 100M, NR.5BUC 2016 30242.ATA CHIRURGICALA(BATIR 100M, NR.6BUC 1728 25923.ATA CHIRURGICALA(BATIR 100M, NR.7BUC 1488 22324.ATA CHIRURGICALA(BATIR 100M, NR.8BUC 2184 32885.ATA CHIRURGICALA(BATIR 100M, NR.9BUC 1728 25926.ATA CHIRURGICALA(BATIR 100M, NR.10BUC 720 1080TOTAL9864 14808
II.1.6) CPV: 33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 008 - 325, 776 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii care depun of vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii gar. pentru particip, scanata pana la data limita de depunere a of, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Dovada constituirii gar. de part. se va trimite in original de catre toti op. ec. pana la data limita de depunere al ofertelor mentionata in invitatia de particip., la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ? ATA CHIRURGICALA?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE PANA LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR precizata in invitatia de particip. Program REGISTRATURA luni - vineri, intre orele 7, 30-15, 30.Se solicita garantie de participare in valoarede 4800RONNr.crt Denumirea Garantiade participare1. ATA CHIRURGICALA4800Perioada de valab. a gar. de particip: 90 zile, de la data limita de depunere a of.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata- prin virament bancarIn caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii gar. participare, este cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1), litera a) si c) autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar pentru particip, of pierzand astfel suma constituita
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec. Pintea Sorina- ManagerEc. Checiches Marcela- Director finaciar contabilAs. Pr. Prelucan Florina- As. Sef. UPUAs. Pr. Ofrim Regina- As. Sef. ATIAs. Pr. Sabau Gyongyi- As. Sef. Bloc OperatorAs. Pr. Lenghel Alexandru- As. Sef TraumatologieAs. Pr. Sabou Onorel- As. Sef. UrologieAs. Pr. Isai felicia- As. Sef. ChirurgieAs. Pr. Teglas Maria- As. Sef. GinecologieAs. Pr. Barboloviciu Gina- As. Sef. CardiologieAs. Pr. Cupsa Alexandrina- As. Sef. ReumatologieEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Sef Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel -Birou Achizitii PubliceModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 Anexa Modele de formulareCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 Anexa Modele de formulare Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexe, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, trebuie sa fie valabilla data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr. 2Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiInformatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostre: 1 buc. batir dinfiecare produs ofertat.Se solicita mostre in vederea stabilirii conformitatii produsului prezentat de catre operatorul economic cu cerintele din caietul de sarcini. Mostrele prezentate de ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Cerinta nr.2Se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 10:26