Achizitie publica - Acord-cadru Benzina fara plumb-Bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 323809
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323809/10.04.2012
Denumire contract: Acord-cadru Benzina fara plumb-Bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Vlasca al judetului GiurgiuCod fiscal: 4578261, Adresa: Giurgiu, Str. Uzinei, nr. 3, Giurgiu, Telefon: 0246211212, Fax: 0246212229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru Benzina fara plumb-Bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Minim: 275 file BVCA benzina fara plumb: 11 carnete x 25 file x 50 lei/fila(cu TVA)= 13750 lei cu TVAMaxim: 1650 file BVCA benzina fara plumb: 66 canete x 25 file x 50 lei/fila 9cu TVA0 = 82500 lei cu tVA
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 532.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da 1000 lei.Se accepta garantie in cuantum de 50% din valoarea solicitata pentru intreprinderile mici si mijlociiPerioada de valabilitate a garantiei 60zile(de la data limita de primire a ofertelor)Constituirea garantiei: -scrisoare de garantie bancara-ordin de plata in contul ISU "VLASCA" GIURGIU nr. RO36TREZ3215005XXX000122, C.U.I 4578261garantie emisa de o societate de asigurari-numerar depus la casieria unitatii in zilele lucratoare, intevalul orar 08, 00-16, 00
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular 22Declaratie privind neincadrarea in prvederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Formular 33.Certificat de atestare fiscala si Certificat privind plata impozitelor locale, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 45. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. 34/2006-Formular 5.Persoanele cu functie de decizie sau implicate in derularea prezentei proceduri din partea ISU VLASCA sunt: APOSTOL EMIL, NICOLESCU DANIELA, LUPU VIOREL, DECIU NONA MIHAELA, MIHALACHE MARCELIAN, BADILA EMIL, IORGA MARIUS, STANESCU BOGDAN, STEFAN NICOLAE Certificat constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie cel putin 66532.25 lei/an.Curs Valutar: 2008 1Euro= 3, 9852 lei2009 1Euro=4, 2285 lei2010 1Euro= 4, 2848 lei, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Obligatii contractuale Certificarea sistemului calitatii.(cel putin ISO 9001:2008 sau documente echivalente)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 07:08