Achizitie publica - Acord cadru carburant auto
Detaliu pentru invitatia numarul 320103
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320103/13.02.2012
Denumire contract: Acord cadru carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Codrii VlasieiCod fiscal: 18567700, Adresa: Bld. Ferdinand, nr.139, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.252.55.10, Fax: 021.252.55.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Otopeni, str.Calea Bucurestilor , nr. 222 C, judetul Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 212520122, fax: +40 212528406, persoana de contact: Miulescu Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburant auto -Motorina Euro -5, Benzina si bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 883.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 10.798 lei sau 2480 euroSe accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii printr-o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: Un numar de 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original, Formularul nr. 1;b) ordin de plata in contul ISU Ilfov cu nr. RO20TREZ4215005XXX005850, in contul bancii : TREZORERIA ILFOV beneficiar : UM 0378(autoritatea contractanta = ISU ILFOV), cod fiscal : RO 18567700;c) garantie de participare emisa de o societate de asigurari.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul ISU Ilfov cu nr. RO20TREZ4215005XXX005850, in contul bancii : Trezoreria Ilfov, beneficiar : UM 0378(autoritatea contractanta = ISU Ilfov), cod fiscal : RO 18567700
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului?modele de formulare.-Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din? Formulare si modele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinireaobligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poateprezentain original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.Declaratiea ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formular nr. 6 din Sectiunea modele de formulareDocumentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? in original -completare formular 7 din formulare si modelePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireAvram Claudiu CristianBarbu FlorentinaLupu ViorelSacuiu AdrianStoicescu DenisaFiru IonMiulescu MariaCarbunaru CristianIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in limba romana in traducere legalizata., Privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta arezultatulului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.pentru persoane juridice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in limba romana in traducere legalizata.Pentruofertantul clasat pe primul loc: documentul in original/copie legalizata-Privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta arezultatulului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?)., CERINTE MINIME DE CALIFICAREMedia Cifrei de afaceri globala a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare de :179962 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Se va prezenta, cel putin un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare, Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.- Lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 09:03