Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU CARBURANTI AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 346290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Codrii Vlasiei
Numar invitatie: 346290/07.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU CARBURANTIAUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Codrii VlasieiCod fiscal: 18567700, Adresa: Bld. Ferdinand, nr.139, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.252.55.10, Fax: 021.252.55.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Bucurestilor , nr. 222 C, judetul Ilfov, Otopeni, , Romania, cod postal: 021397, telefon: +40 212520122, fax: +40 212528406, persoana de contact: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA ?CODRII VLASIEI?AL JUDETULUI ILFOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Bucurestilor , nr. 222 C, judetul Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 021397, telefon: +40 212520122, fax: +40 212528406,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU CARBURANTIAUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Carburant auto - Motorina Euro 5, Benzina fara plumb, conform specificatie tehnica nr 1026904 din 13.02.2013
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 064 - 540, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP) este de: Lot1=9800 lei, Lot2= 1000 leiConform prevederilor art. 16 din Legea346/2004 se accepta constituirea GP in cuantum de 50% din val. solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea , pana la data limita de depunere a ofertelor, a declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, prevazuta in Anexa 1 din Legea nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a GP: un numar de 30 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: in oricare din formele prevazute la art. 86 din HGR 925/2006 a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original, Formularul nr. 1; b) ordin de plata in contul ISU Ilfov cu nr. RO20TREZ4215005XXX005850, in contul bancii : TREZORERIA ILFOV beneficiar : UM 0378 (autoritatea contractanta = ISU ILFOV), cod fiscal : RO 18567700; c) GP emisa de o societate de asigurari. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru o evaluare si o raportare unitara a cuantumului aferent GP, garantiile prezentate in alte monede, se vor calcula (se va face conversia valorii) la cursul de referinta BNR din data de 21.03.2013. In baza art. 278-1 din OUG 34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine garantia de participare a ofertantul contestator, in cuantumurile stabilite de legislatia in vigoare. N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii acestora de dovada constituirii GP pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare. Documentul ce atesta plata GP se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara TVA- se va constitui in cuantum de 10 % (din pretul contractului, fara TVA)pentru fiecare contract subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul ISU Ilfov cu nr. RO20TREZ4215005XXX005850, in contul bancii : Trezoreria Ilfov, beneficiar : UM 0378 (autoritatea contractanta = ISU Ilfov), cod fiscal : RO 18567700
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Formular nr. 4 ? Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului din Sectiunea III ? modele de formulare.Cerinta nr. 2- Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din Sectiunea III ? Formulare si modele.Cerinta nr. 3- 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate, de la cerinta nr.3, nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care se depune oferta op ec pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) HG 925/2006.Cerinta nr. 4- Completarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formular nr. 6din Sectiunea III .Cerinta nr. 5- Completarea Formularului nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34 / 2006 ? in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireAvram Claudiu CristianBarbu FlorentinaTeodoresucu Liana FlorentinaMiu CatalinStoicescu DenisaFiru IonSerbu Mircea LucianCarbunaru Doru Cristian Cerinta nr. 1- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata saucopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuiie sa fie reale, actuale, la data limita de depunere a ofertelor.NOTA : Ofertantu lclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata(incazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Cerinta nr. 2 (Pentrupersoanejuridicestraine)- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in limba romana in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: rinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu: Lot 1- 150000, Lot 2- 30000 Operatorii economici vor furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara (Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani) in cadrul Formularului nr. 8- Informatii generale. In sustinerea acestor informatii, se vor prezenta documente oficiale (in original, copie legalizata saucopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul) din care sa rezulte cifra de afaceri inscrisa in Formularul 8, care se va prezenta in original semnat si stampilat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu de schimb lei/euro mediu comunicat de Banca Central Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Se va prezenta, cel putin, un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare (carburanti auto). Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente). Operatorul economic va prezenta xerocopie a certificatului sau documentului echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, cerinta obligatorie, trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.05.2013 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer