Achizitie publica - ACORD CADRU CARBURANTI AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 346290
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346290/07.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU CARBURANTIAUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Codrii VlasieiCod fiscal: 18567700, Adresa: Bld. Ferdinand, nr.139, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.252.55.10, Fax: 021.252.55.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Bucurestilor , nr. 222 C, judetul Ilfov, Otopeni, , Romania, cod postal: 021397, telefon: +40 212520122, fax: +40 212528406, persoana de contact: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA ?CODRII VLASIEI?AL JUDETULUI ILFOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Bucurestilor , nr. 222 C, judetul Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 021397, telefon: +40 212520122, fax: +40 212528406,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU CARBURANTIAUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Carburant auto - Motorina Euro 5, Benzina fara plumb, conform specificatie tehnica nr 1026904 din 13.02.2013
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 064 - 540, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP) este de: Lot1=9800 lei, Lot2= 1000 leiConform prevederilor art. 16 din Legea346/2004 se accepta constituirea GP in cuantum de 50% din val. solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea , pana la data limita de depunere a ofertelor, a declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, prevazuta in Anexa 1 din Legea nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a GP: un numar de 30 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: in oricare din formele prevazute la art. 86 din HGR 925/2006 a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original, Formularul nr. 1; b) ordin de plata in contul ISU Ilfov cu nr. RO20TREZ4215005XXX005850, in contul bancii : TREZORERIA ILFOV beneficiar : UM 0378 (autoritatea contractanta = ISU ILFOV), cod fiscal : RO 18567700; c) GP emisa de o societate de asigurari. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru o evaluare si o raportare unitara a cuantumului aferent GP, garantiile prezentate in alte monede, se vor calcula (se va face conversia valorii) la cursul de referinta BNR din data de 21.03.2013. In baza art. 278-1 din OUG 34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine garantia de participare a ofertantul contestator, in cuantumurile stabilite de legislatia in vigoare. N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii acestora de dovada constituirii GP pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare. Documentul ce atesta plata GP se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara TVA- se va constitui in cuantum de 10 % (din pretul contractului, fara TVA)pentru fiecare contract subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul ISU Ilfov cu nr. RO20TREZ4215005XXX005850, in contul bancii : Trezoreria Ilfov, beneficiar : UM 0378 (autoritatea contractanta = ISU Ilfov), cod fiscal : RO 18567700
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Se va prezenta, cel putin, un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare (carburanti auto). Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente). Operatorul economic va prezenta xerocopie a certificatului sau documentului echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, cerinta obligatorie, trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.05.2013 15:09