Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru cartofi de toamna 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Numar invitatie: 337782/18.10.2012
Denumire contract: acord cadru cartofi de toamna 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta IasiCod fiscal: 4701509, Adresa: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Telefon: +40 0332 / 425865, Fax: +40 0232 / 216700 / 272050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700469, telefon: +40 0332 / 425865, fax: +40 0232 / 216700 / 272050, persoana de contact: Luminita Cociorva
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru cartofi de toamna 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea a unei cantitati intre 130000-150000 kg cartofi de toamna
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2400 lei Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei in numerar. Contul de depunere RO77TREZ4065005XXX000419. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care fac parte din categoria IMM-urilor pot achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, insotita de declaratia privind calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul aplicarii art 278^1 din OUG 34/2006 se va retine suma de 1200 lei
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara tva a contractului subsecvent incheiat. conform art.90 din HG 925/2006 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau, in cazul in care este redusa ca valoare prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau, daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. O 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prev. Art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : director Marius Vulpe, director adjunct ec.-adm. Dima Pompiliu Marian, sef serv. log. Cociorva Luminita, viza CFP Ciobanu Anca, jurist Gabura Constantin, responsabil alimente Tupac Iordan Cristian, responsabil achizitii Munteanu Petru - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, numai pentru Persoane juridice/fizice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente2.fisa de informatii generale despre societate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.2.certificate de conformitate, sau declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer