Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru ,,coperti dosare instante'' se incheie cu maxim 3 operatori economici.Atribuirea contractelor subsecvente se face functie de finantare si de necesitatile autoritatii contractante.Cantitatea minima 125000 dosare instante si cantitatea maxima 13


Detaliu pentru invitatia numarul 347362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BUCURESTI
Numar invitatie: 347362/24.05.2013
Denumire contract: Acord cadru , ,coperti dosare instante'' se incheie cu maxim 3 operatori economici.Atribuirea contractelor subsecvente se face functie de finantare si de necesitatile autoritatii contractante.Cantitatea minima 125000 dosare instante si cantitatea maxima 1317000 dosare instante.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BUCURESTICod fiscal: 4340633, Adresa: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 213187726, Fax: +40 213187719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030823, telefon: +40 213187726, fax: +40 213187731, persoana de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati de justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru , ,coperti dosare instante'' se incheie cu maxim 3 operatori economici.Atribuirea contractelor subsecvente se face functie de finantare si de necesitatile autoritatii contractante.Cantitatea minima 125000 dosare instante si cantitatea maxima 1317000 dosare instante.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru se incheie cu 3 operatori economici.In cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic de 3, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de atribuire numai cu acel operator economic/acei operatori economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.Acordul cadru reprezinta intelegerea scrisa intervenita intre una sau multe autoritati contractante si unul sau mai multi operatori economici, ai carui scop este stabilirea elementelor/conditiilor esentiale ce vor guverna contractele de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuite intr-o perioada data, in mod special in ceea ce priveste pretul si, dupa caz, cantitatile avute in vedere.Primul contract subsecvent se va incheia cu ofertantul castigator pentru cantitatea minima ofertata.Cantitatile minime si maxime sunt de125000 coperti si de 750000 coperti iar valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 315000 lei.
II.1.6) CPV: 22852100-8 - Coperti de dosar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 513 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a acordului cadru, de 5535 lei;2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa depaseasca cu 10 zile perioada de valabilitate a ofertei;3.I.M.M. beneficiaza de reduceri 50%, a garantiei de participare , conform legii nr.346/2004-Formularul 44.Garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin virament bancar, contul : RO52TREZ7045005XXX000144, deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin depunerea la casieriaautoritatii;5.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 85 lit (a) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.6.3, Beneficiar Tribunalul Bucuresti, cod fiscal 4340633; se prezinta OP confirmat de banca emitenta-in original, depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante sau-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. NOTA: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006, corelat cu art.2781 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie conform legislatiei in vigoare, in cuantum de 5% din pretul contractului, fara tva, in termenul prevazut de lege.Se poate constitui conform prevederilor art 90 alin (1), alin (2), alin (3)*) HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri 50%, a garantiei de participare , conform legii nr.346/2004-Formularul 4
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.1;Declaratie pe proprie raspundere - formular nr. 1?Declaratie privind eligibilitatea?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;2. Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181 din O.G.34/2006, formular nr. 1 bis referitor la: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor;3.Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata sistampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilorsi a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 si 2618/2011, privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.5)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;6.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-A.N.R.M.A.P.(formular nr.6)7)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte-doamna judecator Mihaela Laura Radu, Dna ec. Gheorghita Dub, Dna. Alina Duma consilier economist, Dna.inginer Constanta Cioarec-consilier, d.l Victor Jalba-tehnician.Aceeasi comisie va avea ca supleanti : D-na Jud. Adina Cosma, D.na Emanuela Matei, D.l George Teodorescu, D-na Laura Stoiculescu 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011, din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii.2.Autorizatie de functionare(pentru persoane fizice) precum si orice alt documentedificator considerat necesar pentru dovedirea aartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului(daca este cazul).3.Informatiile cuprinse in Certificatele constatatoare si autorizatiile de functionare trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.4.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(Trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata).5.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Art. 184, 185 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarileulterioare si art 9 lit. b) din HG 925/2006.Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri-(Formular nr.2) pentru cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)calculata in lei si euro la cursul mediucomunicat de B.N.R./B.C.E. pentru anul respectiv (2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei).Media cifrei de afaceri trebuie sa fie cel putin egala sau mai maredecat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.2.In sustinerea cerintei de la punctul 1 ofertantul va prezenta documenteedificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Documentele de sustinere a cifrei de afaceri sunt obligatorii.In cazul unei asocieri situatia economico financiara trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati in baza documentelor prezentate de fiecare asociat.Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.Cantitatile minime si maxime sunt de125000 coperti si de 750000 coperti iar valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 315000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta nr. 1: Experienta similara - Operatorul economic va prezenta: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari-Formularul nr.32. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, documente din care sa rezulte informatii relevante, avand ca obiect livrari similare(coperti dosare) a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documentele insotite detraducerea autorizata a acestora in limba romana. Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii pentru cantitatea ofertata valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-Se accepta ofertantii in curs de certificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer