Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse privind achizitia de acumulatori auto
Detaliu pentru invitatia numarul 330300
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330300/22.06.2012
Denumire contract: Acord cadru defurnizareproduseprivindachizitia de acumulatori auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: 0244543751, Fax: 0244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gagani 88, Ploiesti, Prahova, Romania, cod postal: 100137, telefon: +40 244543751, fax: +40 244513228, persoana de contact: Mihaela Bitica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gagani nr.88, Ploiesti, Romania, cod postal: 100137, telefon: +40 244543751, fax: +40 244513228, persoana de contact: Mihaela Bitica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru defurnizareproduseprivindachizitia de acumulatori auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare privind achizitia de acumulatori auto: Acumulatori 12V-75Ah, Acumulatori 12V-154Ah, Acumulatori 12V-180Ah, Acumulatori 12V-225Ah.Informatii privind acordul-cadrua) Primul contract subsecvent se va incheia pentru valoarea estimata minima a acordul-cadru pe o perioda de 12 luni incepand cu data semnarii lui.b) Urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate la solicitarea autoritatii contractante pe baza necesitatiilor acestuia. Cantitatea precum si durata pentru care se incheie contractul de produse vor fi stabilite in momentul solicitarii.c) Autoritatea contractanta nu se obliga sa incheie contracte subsecvente pentru toate cantitatile prevazute in acordul- cadru.d) Termenul de semnare a contractului subsecvent este de 7 zile de la solicitare.
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se va depune pentru loturile pentru care participa si anume: -pentru lotul nr.1 - cuantumul garantiei este de 160 lei-pentru lotul ne.2 - cuantumul garantiei este de 400 lei-pentru lotul ne.3 - cuantumul garantiei este de 1300 leipentru lotul ne.4 - cuantumul garantiei este de 900 leiOperatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare, cu conditia prezentarii declaratiei privind indeplinirea conditiilor conform Legii 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zileModul de constituire a garantiei de participare : a) prin virament bancar;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original);c) prin ordin de plata cu confirmarea bancii emitente;d) prin fila CEC cu confirmarea bancii emitente, (in original)e) prin depunerea, la caseria autoritatii contractante, a sumei de bani in numerar.Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.In situatia in care ofertantul constituie garantia de participare printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, aceasta va trebui sa prevada angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 2781, alin (1), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in careofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Un model de scrisoare de garantie bancara pentru participare la o procedura de achizitie publica este prezentat in Formularul 11
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii :5% din valoarea contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de preferat prin scrisoare de garantie bancara);
- prin depunerea sumei de bani la caseria autoritatii contractante.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 alin(1) din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a ofertantului-Cerinta minima: completare Formular 1.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile. art. 691- Cerinta minima: completare Formular 2.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt-Radu Popescu - Director General, Daniela Birligiu -Director Financiar, Micu Ion - Director Tehnic- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta minima: completare Formular 3. Cerinta minima: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 09:12