Achizitie publica - Acord cadru de furnizare produse:Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering
Detaliu pentru invitatia numarul 321266
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321266/05.03.2012
Denumire contract: Acord cadru defurnizare produse: Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236311086/+40 236311087, fax: +40/0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, str. Brailei, nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru defurnizare produse: Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare articole de menaj necesare copiilor din centrele de plasament si casele de tip familial din cadrul D.G.A.S.P.C. Galati
II.1.6) CPV: 39220000-0 - Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 037.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2.180 lei.Cf. art. 278^1 din O.U.G Nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de :1090 lei.Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAEste permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .FORMULAR3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: ART. 69 IND. 1 oug 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Pentru completarea declaratiei -persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manon Emilia Cristoloveanu-Director General, Catalin Vadana-Dirctor General Adjunct Economic, Leontina Ragea- Sef Birou APUC, Crihana Emanuela-Consilier, Ciuca Iancu-ConsilierElena Mitrofan-Consilier Juridic, Doina Mitrofan-Sef CentruFORMULAR 4 ? Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la proceduraFORMULAR NR 5 ? se solicita formularul datat , completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Persoanele juridice romane vor depune: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf.privind cap. tehnica: Se sol. ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc.) utilajele, mijl. de transport si dotarile necesare indeplinirii acordului-cadru de furnizare produse, intocmai cum este solicitat in specificatiile tehnice.Experienta similara: Lista a principalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- prezentarea a unui numar maxim de 3 doc./ cont./P.V. de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoaresa fie in cuantum de 50.000 de lei. Pt. echiv. sa va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta al BNR/BCE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 08:24